کد خبر : 12387
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۳۷

وزیر بهداشت: مشکل کمبود آنتی‌بیوتیک هفته آینده رفع می‌شود

وزیر بهداشت: مشکل کمبود آنتی‌بیوتیک هفته آینده رفع می‌شود
در فصول پاییز و زمستان با مصرف بالای آنتی بیوتیک مواجه هستیم که برای رفع این کمبودها پیش بینی های لازم انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از عصرجهان، وزیر بهداشت از رفع مشکل کمبود آنتی بیوتیک طی هفته آینده خبر داد و گفت: با سفر به ۷۴ منطقه در جریان مشکلات قرار گرفتم و امیدواریم با مصوبات مجلس بتوان نیازهای بخش سلامت مردم را حل کرد.

خانه ملت نوشت: بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از حضور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون حاضر شدم و با توجه به نیازهای بسیار وسیع بهداشت و درمان کشور و امکانات و مقدورات باید بتوان این نیازها را برطرف کرد و در پاسخ به اینکه چگونه بتوان این نیازها را برطرف کرد به نمایندگان پاسخ دادیم البته بارها با حضور در کمیسیون به سوالات نمایندگان پاسخ دادم و این موضوع به ما در مورد رفع نیازهای مردم کمک می کند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۴ سفر استانی داشتم، افزود: تلاش کردم به تمامی نقاط کشور سفر کنم و در جریان مشکلات قرار گیرم و امیدواریم با مصوبات مجلس بتوان نیازهای بخش سلامت مردم را حل کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد عدم پرداخت مطالبات و سهم داروخانه ها بابت طرح دارویار، ادامه داد: در مورد بیمه سلامت پرداخت ها به طور کامل انجام شده و امیدواریم با انتخاب وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیگیری رسانه ها سایر دستگاه های مسئول نیز به تعهدات خود عمل کنند.

عین اللهی در کمبود شربت آنتی بیوتیک کودکان، گفت: در فصل تابستان به دلیل مصرف بالا با کمبود سرم و در فصول پاییز و زمستان نیز با مصرف بالای آنتی بیوتیک مواجه هستیم که برای رفع این کمبودها پیش بینی های لازم انجام شده و مشکل مواد اولیه برطرف شده و حدود یک هفته آینده به مقدار فراوان به داروخانه ها تحویل خواهد شد./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =


دسته‌بندی نشده