کد خبر : 8099
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

ورود ۳ کشتی حامل گندم به استان خوزستان

ورود ۳ کشتی حامل گندم به استان خوزستان
215 هزار تن گندم از ابتدای مهرماه در بندر امام خمینی (ره)وارد استان خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبرگزاری های استان میزان واردات کالای اساسی از ابتدای سال جاری را بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن خواند و افزود: عمده کالاهای وارد شده در این استان مربوط به گندم و با وزنی بیش از یک میلیون و۱۵۰هزارتن بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۰ فروند کشتی متعلق به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در اسکله بندر امام خمینی اقدام به پهلوگیری نموده، اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و فراهم کردند امکانات لازم شرایط برای ورود کشتی های بیشتر نیز امکان پذیر است و انتظار می رود با ادامه روند واردات کالای اساسی در روزهای آینده شاهد ورود کشتی های بیشتر در این استان باشیم.

جهان نژادیان در خصوص تنوع حمل و انتقال کالاهای وارد شده به استان گفت: کالاهای وارد شده با توجه به نوع و میزان، از طریق حمل و نقل جاده ای و ریلی به اقصی نقاط کشور حمل می گردد که با توجه به صرفه اقتصادی، سرعت و میزان حمل کالا تلاش شده ظرفیت حمل ریلی نسبت به سنوات گذشته رشد بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد : ذخیره سازی کالاهای اساسی درشرایط مطلوبی قراردارد وانتقال کالا به استانهای نیازمند به صورت شبانه روز و مطابق برنامه حمل ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران درحال انجام است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان ذخیره سازی کالای گندم و روغن خام در بندر امام خمینی را بیش از ۳۸۰ هزار تن عنوان کرد و افزود: باکار تیمی و جهادی فرزندان پرتلاش این مرزوبوم اجازه نخواهیم داد کوچکترین نارسایی وکمبودی برای مردم نجیب ایران اسلامی بوجود آید .

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 1 =


دسته‌بندی نشده