کد خبر : 9260
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

هیات بازرسی، بازرسی کل ویژه استان در بانک ها مستقر شد

هیات بازرسی، بازرسی کل ویژه استان در بانک ها مستقر شد
معارفه این هیات با موضوع ؛ " بررسی وضعیت واحدهای تولیدی تملک شده توسط بانک های استان" با حضور آقاجری بازرس کل ویژه خوزستان ،معاونت نظارت و بازرسی استان و مدیران عامل بانک های استان صبح امروز در محل بانک ملی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در این جلسه مدیران عامل بانک ها ضمن استقبال از این اقدام بازرسی استان در خصوص وضعیت تملک واحدهای تولیدی اظهار داشتند: موضوعاتی پیرامون اموال تملیکی مربوط به بانک ها صحبت های ایراد کردند.

در ادامه جلسه آقاجری مدیرکل بازرسی ویژه استان ضمن تبریک سالروز ولادت کریم اهل بیت(ع) یکی از موضوعات اساسی کشور را مسئله تولید نامید و عنوان کرد در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید و تولیدکنندگان طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید به سمت تولید دانش بنیان و تولید اشتغال آفرین حرکت کنیم.

وی عنوان کرد: بسیاری از مشکلات امروز جامعه ما ناشی از عدم تولید دانش بنیان می باشد که با حمایت بانک ها می توان به این سطح از تولید در جهت رفع مشکلات جامعه رسید‌.

وی در ادامه افزود: دستگاه های نظارتی و در راس آنها سازمان بازرسی عملکرد ها را برا اساس قانون مورد بررسی و نظارت قرار می دهد. و همچنین این سازمان علاوه بر نظارت بر اجرای صحیح قوانین به بررسی حسن اجرای امور می پردازد تا پس از انجام قانون بتوان خروجی خوبی در حوزه های مختلف اشتغال و معیشت طرح ها داشته باشیم.

آقاجری بر برطرف کردن موانع پیش روی تولید کنندگان توسط بانک ها تاکید کردند و عنوان کرد: که بانک ها به دنبال تملیک کردن اموال نباشند و سعی کنند مشکلات و موانع تولید و اشتغال را بر طرف نمایند زیرا کارخانه ای که تعطیل شود نفع و سودی برای هیچکس ندارد.

دکتر آقاجری افزود: بازرسی باید با هدف رفع مشکلات انجام شود و سازمان بازرسی از چنین تفکری حمایت می کند و دستگاه هایی که کم کاری کنند را بازخواست خواهد کرد.

وی همچنین از مدیران عامل بانک ها خواست تا موارد مربوط به بازرسی مورد توجه انها باشد و نظارت کاملی بر زیر مجموعه خود داشته باشند تا هیچگونه مشکلی برا آنها بوجود نیاید.

 

آغاجری در پایان اضافه کرد: بازرسی کل در راستای کمک به تولید و شفافیت و رفع مشکل واحد های تولیدی بر اساس قانون عمل می کند .

همچنین مقرر شد کارگروهی با ریاست بازرسی کل ویژه استان و حضور مدیران بانک های تشکیل تا موضوعات اختلافی فی مابین بانک ها و واحدهای تولیدی بررسی و تصمیم لازم جهت حل این اختلاف ها اتخاذ شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + هشت =


دسته‌بندی نشده