کد خبر : 10918
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

به همت سپاه حضرت ولیعصر(عج) و سازمان بسیج رسانه خوزستان؛

همایش تجلیل از رسانه های استان خوزستان با حضور مسئولان لشکری و کشوری در اهواز برگزار شد

همایش تجلیل از رسانه های استان خوزستان با حضور مسئولان لشکری و کشوری در اهواز برگزار شد
همایش تجلیل از رسانه‌های استان خوزستان امروز شنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۱ بمناسبت روز خبرنگار در تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، سردار شریف معاون روابط عمومی و سخنگوی ارشد سپاه پاسداران، سردار شاهوارپور و معاون سیاسی و اجتماعی استانداری حثور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، سردار شریف معاون روابط عمومی و سخنگوی ارشد سپاه پاسداران، سردار شاهوارپور و سردار معین از فرماندهان ارشد سپاه استان خوزستان و دکتر سیفی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که سلاح تبلیغات خیلی بدتر از سلاح هسته ای است به همین جهت رسانه ها تفاوت‌های نقد و تخریب را در نظر بگیرند.

وی بیان کرد: برای انتقاد باید عیار سنج شده و خوبی و بدی ها نیز دیده شود؛ نکات منفی و مثبت بررسی شود باید تلاش شود نقاط ضعف علت ‌یابی شود؛ عیب‌جویی نه خوب است و نه هنر است، در نقدها به سمت تخریب پیش روی نکنیم. امتیازات نظام را نادیده گرفتن بدترین صفت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: امروز دشمن با تمام توان خود نکات برجسته دولت را نادیده می‌گیرد؛ در دو سه ماه آخر عمر دولت قبل به نوعی مین گذاری کردند که دو سال زمان می برد تا این دولت انقلابی این مسیر را پاکسازی کند و روی ریل پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

لازم به ذکر است، سردار شریف از دیگر سخنرانان این مراسم بود که به اهمیت جایگاه رسانه در عصر حاضر پرداخت و آن را یک ضرورت برای جمهوری اسلامی دانست.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای اهل رسانه و دیگر اصحاب رسانه استان تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 5 =


دسته‌بندی نشده