کد خبر : 7766
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۳۵

هفته دفاع مقدس باید نگین مناسبت ها در تقویم رسمی ما باشد

هفته دفاع مقدس باید نگین مناسبت ها در تقویم رسمی ما باشد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: هفته دفاع مقدس باید به نگین مناسبت ها در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، اولین شورای اداری حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان امروز با موضوع ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات شهید جهان آرا اداره کل برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با تشریح اهمیت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس باید به نگین مناسبت ها در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

وی افزود: طلایی ترین فرصت برای معرفی بنیاد و رسالت کاری ما و همچنین بهره بردن از ظرفیت های دیگر و زمینه مشارکت مردم در این عرصه همین هفته دفاع مقدس است.

سردار مرادحاجتی گفت: انتظار دارم تا هفته آینده بکرترین ایده ها را از شما بگیرم تا بلکه امسال بتوانیم بهترین خروجی را برای این مناسبت ارزشمند داشته باشیم به گونه ای که همه افکار عمومی اهمیت و ضرورت این هفته را لمس کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: کرونا بهانه است و ما باید از این تهدید یک فرصت بسازیم و در بستر رسانه و امور فرهنگی و تبلیغاتی با شیوه های نوین و در فضای مجازی تولید محتوای فاخر خودمان را به جامعه و بلکه دنیا عرضه کنیم.

در ادامه این جلسه همه مدیران واحدهای مختلف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نقطه نظرات خود را در خصوص چگونه بهتر برگزار کردن برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کردند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دفاع پرس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 2 =


دسته‌بندی نشده