کد خبر : 7214
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

هفتمین طرح اقدام فراگیر کاهش مصرف برق در خوزستان اجرا شد

هفتمین طرح اقدام فراگیر کاهش مصرف برق در خوزستان اجرا شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: هفتمین طرح اقدام فراگیر همزمان با سراسر کشور با محوریت کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در ادارات با حضور ۱۳۵ گروه اجرایی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ خرداد در سراسر خوزستان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، دکتر علی خدری گفت: در هفتمین مانور اقدام فراگیر شبکه های توزیع برق در استان که همزمان با اقدام سراسری شبکه های توزیع برق درسراسر کشور تا روز جمعه ۱۴ خرداد در حال اجراست، تعداد ۲۳ گروه تعدیل روشنایی، ۸۷ گروه عملیاتی و همچنین ۲۵ گروه پایش کارشناسی در مراکز پایش بار با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از پرسنل اجرایی تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مشارکت دارند.

خدری افزود: جمع آوری رمز ارز ها، تعدیل مصارف روشنایی بلوارها، میادین و جاده های ورودی و خروجی شهرها و مناطق، کنترل و پایش بار مصرفی ادارات، ارگان ها، نهادها و سازمان ها از جمله اهداف برگزاری این مانور است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون، تعداد ۳ هزار و ۵۲۷ دستگاه رمز ارز در ۱۳۲ محل از شهرهای تحت نظارت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان کشف و جمع آوری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد: ۹۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ با بار مصرفی حدود ۱۵/۵ مگاوات تعدیل شده که معادل ۸۳٪ از برنامه تعریف شده است.

وی در خصوص کاهش بار مصرفی ادارات نیز گفت: تمام اشتراک های اداری به تعداد ۴ هزار و ۶۸۰ اشتراک در طول هفته رصد می شوند، که تا کنون ۲۶۳ اداره تذکر و اخطار دریافت کرده اند و این اخطارها منجر به کاهش مصرف شده است، البته برق برخی ادارات و بانک ها هم به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف قطع شده است.

منبع: روابط عمومی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =


دسته‌بندی نشده