کد خبر : 7103
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۲۸

نیروی انتظامی، نیرویی آماده به خدمت است

نیروی انتظامی، نیرویی آماده به خدمت است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروی انتظامی، نیرویی آماده به خدمت است.   

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله” علی شفیعی” در دیدار با فرمانده انتظامی استان خوزستان “سید محمد صالحی” و هیئت همراه، ضمن خیر مقدم و تبریک عید سعید فطر به فرمانده انتظامی استان و کارکنان نیروی انتظامی به فضیلت ماه رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت است.

وی با بیان اینکه باید دانست که رحمت خداوندی به آن صورتی نیست که تنها ما آنها را رحمت بدانیم، چه بسا ما که کوتاه نظر هستیم در برابر خدا یک چیزی را رحمت بدانیم و در عین حال رحمت نباشد و ممکن است چیزی را رحمت ندانیم در حالی که رحمت باشد.

آیت‌الله شفیعی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی، نیرویی آماده به خدمت است، بیان داشت: نیروی انتظامی، یک سازمان مجهز و مکمل بوده به شکلی که امروز برای همه واضح و آشکار شده که نیروی انتظامی خود را برای ماموریت های مختلف آماده کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نیروی انتظامی برای هر پیشامدی مجهز شده است، خاطر نشان کرد: خدای متعال، رحمت ها و برکت های خود را شامل نیروی انتظامی کرده است و تلاش ها و رشادت های مجموعه فرماندهی انتظامی استان خوزستان را آشکارا مشاهده می‌کنیم.

وی بیان داشت: ان شاء الله برکات و رحمت های پروردگار شامل نیرو های مسلح ما واقع شود تا زحماتی که پای انقلاب کشیده و خون‌هایی که پای انقلاب ریخته شده و آثار و ثمراتش را ما می بینیم بهتر و آشکارتر شود.

کشف ۸۷ درصدی وقوع سرقت ها

سردار “سید محمد صالحی”، فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار ضمن تبریک عید فطر گزارشی از عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی استان خوزستان در ماه مبارک رمضان ارائه کرد. وی با اشاره به تلاش های کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در شب های قدر و برگزاری آیین با شکوه نماز عید فطر، بیان داشت: ماه مبارک رمضان امسال در امنیت و آرامش کامل سپری شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در راستای ارتقاء احساس امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سرقت، با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس در ماه مبارک رمضان ۸۷ درصد سرقت ها که در این مدت به وقوع پیوسته کشف شده است.

سردار صالحی در ادامه افزود: با دعای خیر حضرت عالی و علما و تلاش کارکنان نیروی انتظامی استان خوشبختانه یک امنیت خوبی را در سطح خوزستان همکاران ما رقم زدند.

وی در ادامه به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور اندیشیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =


دسته‌بندی نشده