کد خبر : 3742
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

نمایش توانمندی‎های علمی و فنی کشور با استفاده از تولید داخل در پروژه‎های ملی

نمایش توانمندی‎های علمی و فنی کشور با استفاده از تولید داخل در پروژه‎های ملی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا شریعتی در آیین آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری که امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) در اهواز برگزار شد، گفت: نمایشگاه صنعت نفت برای شناسایی و حمایت

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا شریعتی در آیین آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری که امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) در اهواز برگزار شد، گفت: نمایشگاه صنعت نفت برای شناسایی و حمایت از توانمندی های تولید داخل برگزار می شود و توانسته ایم گام بلندی به واسطه این همایش ها و روابط بین شرکت ها و صنایع برداریم که نتیجه آن کاهش وابستگی به خارج است.

وی با بیان اینکه خط لوله گوره – جاسک در استان خوزستان و با توانمندی فعالان در حال اجرا است، اظهار کرد: تولید لوله ها در داخل هم باعث رونق صنایع ما شده و هم باعث کاهش وابستگی به خارج از کشور و نشان دادن توانایی علمی و فنی داخل کشور شده است.

شریعتی افزود: نمی گوییم تحریم ها اثر ندارد اما ما را به بیشتر فکر کردن به درون و کار کردن برای حل مشکلات در این حوزه سوق می دهد؛ با دانش جوانان و با اقدامات موثر این مسیر به خوبی طی می شود تا اثرات تحریم ها به حداقل برسد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه رویکرد امسال نمایشگاه صنعت نفت خوزستان توجه بیشتر به شرکت های کوچک استارت آپی و دانش بنیان است که حرکت خوبی صورت گرفته و باید تلاش کنیم صنعت نفت و حفاری خوزستان را به قطب دانشی و عملیاتی تبدیل کنیم.

شریعتی با اشاره به اینکه نفت با خوزستان عجین است، افزود: انتظار می رود در ادامه مسیر بیش از پیش برخی از کارهایی که می توان انجام داد را به داخل استان و شرکت های استانی محول کرد.

نمایشگاه صنعت نفت خوزستان ۲۲ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان پذیرای بازدیدکنندگان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =


دسته‌بندی نشده