کد خبر : 7676
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

نمایشگاه مجازی «زیباترین تصویر آزادگی» گشایش یافت

نمایشگاه مجازی «زیباترین تصویر آزادگی» گشایش یافت
نمایشگاه مجازی «زیباترین تصویر آزادگی» با آثار ادبی و هنری اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و صفر گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم  و به نقل از روابط کانون خوزستان، به مناسبت فرا رسـیدن ایام سوگواری سالار شـهیدان (ع) مراکز کانون پرورش فکری استان خوزستان با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به استقبال این ماه رفتند. بر همین اساس، اعضا و مربیان کانون با تولید و خلق آثار ادبی و هنری، در راستای ترویج فرهنگ عاشورا گام برداشته و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا و یارانش ابراز کردند.

 

با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم حضور اعضا در مراکز کانون استان خوزستان، انجمن‌های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعدادی از آثار نقاشی‌، شعر و داستانک عاشورایی اعضا را در نمایشگاهی مجازی با عنوان «زیباترین تصویر آزادگی» در پایگاه مجازی خود به نشانی khz.kpf.ir برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته‌اند.
این مجموعه آثار جدید و آرشیوی کودکان و نوجوانان مراکز فرهنگی هنری کانون در استان خوزستان است که گردآوری شده است.

محرم و واقعه عاشورا، وقایع و آیین‌های سوگواری محرم، دسته‌ها و عزاداری‌ها، نذری دادن‌ها و… با تکیه بر فرهنگ بومی، جغرافیا و آیین‌های محرم موضوع‌های این نمایشگاه است
یادآوری می‌شود؛ نمایشگاه «زیباترین تصویر آزادگی» در سه نوبت از روز یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ (مصادف با ۶ محرم‌الحرام) تا پایان ماه صفر ۱۴۴۳ به نشانی khz.kpf.ir در معرض دید علاقه‌مندان خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + یازده =


دسته‌بندی نشده