دکتر امیرحسین نظری افزود: سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان پیگیری های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد تا مشکلات بخش صنعت از طریق این انجمن ها برطرف شود.

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی ، ساختاری است خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل می بایست مشکلات بررسی و پایش شده و قوانین دست و پاگیر برداشته شود.

دکتر نظری عنوان کرد: در این زمان نگاه به بخش تولید می بایست یک نگاه نو و مثبت باشد و این دیدگاه خوشبختانه در استان وجود دارد. وی با اشاره به تشکیل ستاد تسهیل در سازمان گفت : تشکیل ستادهایی از جمله ستاد تسهیل گام موثری به رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی خواهد بود.

 

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان ، بروز رسانی تکنولوژی و استاندارد سازی بخش صنعت را به منظور رقابت پذیر شدن تولیدات استان الزامی خواند و عنوان کرد: به منظور کنترل قیمت ها و گرانی بعضی اجناس می بایست در بخش تولید، نظارت بیشتری صورت گیرد. دکتر نظری افزود: واحدهای تولیدی باید بتوانند در بخش صادرات تلاش لازم را انجام دهند و موجبات توسعه صادرات استان را فراهم کنند. وی همچنین برپایی نمایشگاه های خارج از کشور را به منظور معرفی و ارتقا سطح تولیدات استان تاثیرگذار و الزامی خواند.

گفتنی است در طی این نشست: عدم وجود نقدینگی و عدم وصول مطالبات واحدهای صنعتی ، تامین برق ، تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی ، فرسوده بودن تجهیزات و ماشین آلات صنایع و عدم واگذاری تسهیلات کافی به منظور توسعه و نوسازی بخشهای فرسوده شرکت ها و واحدهای تولیدی از جمله مشکلات بخش های صنعت بود که در این جلسه مطرح گردید.

 

انتهای پیام/*