کد خبر : 5617
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۳۵

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی اعلام شد

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی گفت: نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هم اکنون بر روی سایت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی گفت: نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

او با اشاره به آمار قبول شدگان نهایی گفت: تعداد کل قبولی کاردانی به کارشناسی ۳۱ هزار و ۵۳۱ نفر است که از این تعداد ۱۴ هزار ۸۴۴ نفر زن و ۱۶ هزار و ۶۸۷ نفر مرد هستند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: تعداد قبول شدگان در دوره‌های روزانه ۲۱ هزار و ۱۶۲ نفر هستند و در دوره‌های شبانه نیز ۲ هزار و ۹۳۸ نفر قبول شده اند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: در دوره‌های غیرانتفاعی نیز ۶ هزار و ۹۹۱ نفر، در دوره‌های مجازی ۲۹ نفر و در دوره‌های مجازی غیر انتفاعی ۲۰۵ نفر قبول شده اند.

او درباره دوره‌های شهریه پرداز اظهار کرد: در دوره‌های شهریه پرداز کاردانی به کارشناسی نیز ۲۱۵ نفر در دوره‌های با آزمون و ۲۳ هزار و ۲۵۷ نفر در دوره‌های بدون آزمون پذیرش شده اند.

زرین آمیزی گفت: ۲ هزار و ۶۶ نفر هم برای رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی چند برابر ظرفیت برای مصاحبه معرفی شده اند.

او اضافه کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام ضرورت دارد در تاریخ ۲۴ مهر ۹۹ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش اضافه کرد: درصورتی که دانشگاه یا موسسه‌ای، در درگاه اطلاع‌رسانی خود برنامه زمانی برای ثبت‌نام قرار نداده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است در یکی از روز‌های دو‌شنبه ۲۸ مهر یا سه‌شنبه ۲۹ مهر برای ثبت‌نام به محل قبولی خود مراجعه کنند. پذیرفته‌شدگان دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای لازم است برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نشانی www.tvu.ac.ir یا به درگاه اطلاع رسانی دانشکده یا آموزشکده محل قبولی خود مراجعه کنند.

زرین آمیزی در ادامه درباره مدارکی که پذیرفته شدگان برای ثبت نام بایستی به همراه داشته باشند، گفت: اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و دو برگ تصویر پشت و روی آن، شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و مدرک وضعیت نظام وظیفه (برای برادران) مدارکی است که داوطلبان باید به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 8 =


دسته‌بندی نشده