کد خبر : 6949
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

موفقیت عکاس خوزستانی در یازدهمین جشنواره عکس رشد

موفقیت عکاس خوزستانی در یازدهمین جشنواره عکس رشد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم؛ این دوره جشنواره در دو گروه سنی بزرگسال (برای فرهنگیان و عکاسان آزاد) با موضوعات مدرسه، خانواده دوم؛ ایران، سرزمین پرگهر و بخش جنبی: گام دوم انقلاب؛ و گروه سنی دانش‌آموزی (برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم) با موضوع آزاد برگزار شد. در این جشنواره تعداد ۴۱۴۹ عکس

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم؛ این دوره جشنواره در دو گروه سنی بزرگسال (برای فرهنگیان و عکاسان آزاد) با موضوعات مدرسه، خانواده دوم؛ ایران، سرزمین پرگهر و بخش جنبی: گام دوم انقلاب؛ و گروه سنی دانش‌آموزی (برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم) با موضوع آزاد برگزار شد.


در این جشنواره تعداد ۴۱۴۹ عکس در بخش آزاد و ۱۲۴۷ عکس در بخش فنی‌وحرفه‌ای به دبیرخانه ارسال شد که از میان آن‌ها ۲۳۴۰ عکس در مرحله اول توسط هیأتی پنج نفره بررسی شدند. پس از سه مرحله داوری، تعداد ۷۰ عکس در بخش آزاد، ۲۲ عکس در بخش دانش‌آموزی و ۲۳ عکس در بخش بزرگسال فنی و حرفه‌ای به نمایشگاه جشنواره عکس رشد راه یافتند.

در بخش مدرسه، خانواده دوم، علی محمدی عکاس خوزستانی مقام دوم را کسب کرد و محمد آهنگر در بخش سبک زندگی فرهنگیان برگزیده شد.

هیأت انتخاب این دوره از جشنواره را مهدی صفری، مجید ذاکری، حجت‌الله عطایی، اعظم لاریجانی و خدیجه بختیاری بر عهده داشتند. همچنین ناصر محمدی (از شهر زنجان، هنرآموز رشته عکاسی)، سلیمان گلی (از شهر تربت حیدریه، هنرآموز رشته عکاسی) و آیین شاهرودی (از شهر تهران، هنرآموز رشته عکاسی) داوری بخش آزاد و فاطمه خمامی؛ عفت متولی و عبدالرضا جمالی‌فر داوری بخش فنی‌وحرفه‌ای را انجام دادند. داوری موضوع سبک زندگی فرهنگیان شاغل و بازنشسته را داوران گروه سنی بزرگسال جشنواره را علیرضا کریمی‌صارمی، حسن غفاری، محمد مهدی رحیمیان و کیوان زرگری به عهده داشتند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 6 =


دسته‌بندی نشده