کد خبر : 13841
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

مناطق نفتخیز آماده برگزاری مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم

مناطق نفتخیز آماده برگزاری مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم
شست هماهنگی برگزاری مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، چهارشنبه 14 دیماه به میزبانی عملیات غیرصنعتی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین فائز فایضی دبیر اجرایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، غلامرضا کمالی مدیر  عملیات غیرصنعتی و سعید آتشبار رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز و همچنین جمعی از کادر اجرایی مسابقات قرآن کریم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت مناطق نفت خیز جنوب، در ابتدای این نشست، غلامرضا کمالی، مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ضمن خوش آمد گویی به حضار، میزبانی از مسابقات سراسری قرآن کریم را باعث افتخار شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خواند و افزود: این مسابقات از ۲۲ الی ۲۸ دیماه در سالن امام رضا علیه السلام شهرک نفت اهواز برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مدیرعامل مناطق، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و در شان مردم ولایتمدار استان خوزستان آمادگی کامل برگزاری مناسب این رویداد مهم را داریم.

در این نشست سعید آتشبار، رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی مناطق از مسابقات قرآن کریم، اظهار داشت: اکثریت کارکنان صنعت نفت، علاقه‌مند به مفاهیم قرآنی هستند و میزبانی از مسابقات قرآن کریم باعث خرسندی و افتخار صنعت نفت جنوب است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فائز فایضی دبیر اجرایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ضمن تشکر از میزبانی مناطق، گفت: از ابتدای دیماه با تشکیل کمیته‌های اجرایی کلیه امور لازم برای برگزاری مسابقات قرآن کریم را اتخاذ کردیم که در نشست‌های مشترک با مدیران مناطق نفتخیز، هماهنگی‌های لازم را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: این مسابقات در ۴ بخش‌ حفظ کل قرآن، حفظ۲۰ جزء ، قرائت و ترتیل با حضور برترین قاریان کشور از تمام استان‌ها به مدت یک هفته در اهواز برگزار خواهد شد که برای نخستین بار در این مسابقات تمام مراحل به صورت کاملا الکترونیک خواهند بود و هیچ گونه کاغذی استفاده نخواهد شد.

دبیر اجرایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ابراز امیدواری کرد که برگزاری این رویداد مهم قرآنی، بستری مناسب برای نشر معارف قرآنی و تدبر در آن در سراسر کشور به خصوص در استان خوزستان و در میان کارکنان صنعت نفت جنوب شود.

در این نشست، ضمن بررسی جزئیات کامل اجرای مسابقات، هماهنگی‌های لازم برای فراهم سازی امکانات و زیرساخت‌های ارتباطی لازم اتخاذ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + شانزده =


دسته‌بندی نشده