کد خبر : 8351
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

رئیس انجمن دوومیدانی کارگری هیأت ورزشی کارگری استان خوزستان خبرداد:

حدیث کریمی

معرفی نفرات برتر و تیمهای قهرمان دومین دوره مسابقات دوومیدانی کارگری قهرمانی استان خوزستان

معرفی نفرات برتر و تیمهای قهرمان دومین دوره مسابقات دوومیدانی کارگری قهرمانی استان خوزستان
رئیس انجمن دوومیدانی کارگری هیأت ورزشی کارگری استان خوزستان از معرفی نفرات برتر و تیمهای قهرمان دومین دوره مسابقات دوومیدانی کارگری قهرمانی استان خوزستان انتخابی کشوری یادواره شهید شعله ها نوجوان علی لندی در اهواز خبر داد.

رضا بوعذار در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هنر قلم گفت: در این دوره از مسابقات ۶۵ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم امروز ۱۷آبان ماه در اهواز حضور داشتند و نفرات برتر ماده ۱۰۰ متر، نادر حیدری از شوش، عباس شریفی از اهواز د و نریمان رمضانی از اهواز ب هستند.

وی نفرات برتر ماده ۴۰۰ متر را؛ میلاد صالحیان از اهواز ب، سید امین دین پژوه از امیدیه و نریمان رمضانی از اهواز د برشمرد و عنوان کرد: نفرات برتر ماده ۸۰۰ متر علی راسخی از اهواز ب، حامد سلیمانی از اهواز الف و حسن بوعذار از هویزه می باشند.

بوعذار گفت: پیمان شریفی از امیدیه، محمد چعب از اهواز ب، هانی شمیلی از شرکت لوله سازی اهواز مقام های اول تا سوم ماده ۳۰۰۰ متر آزاد را به خود اختصاص دادند همچنین نفرات برتر ماده پرتاب وزنه محمد لایقتی نیا از دزفول، مجاهد پورکنی از هویزه و محمد گودرزی از امیدیه می باشند.

 

رئیس انجمن دوومیدانی کارگری هیات ورزشی کارگری استان خوزستان نفرات برتر پرتاب نیزه رامحمد لایقتی نیا از دزفول، محسن برزگر از رامهرمز و میثم نظرزاده از امیدیه برشمرد و بیان کرد: نفرات برتر ماده پرش طول داوود جمال پور از مسجدسلیمان، محمد چعب از اهواز ب و سجاد برزگر از اهواز الف هستند.

 

وی اظهار کرد: تیم های برتر دوی امدادی ۱۰۰*۴ متر اهواز ب ، اهواز د و امیدیه می باشند.

 

بوعذار در پایان افزود:اهواز ب به عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات دوومیدانی کارگری قهرمانی استان خوزستان شد و تیم های دزفول و امیدیه برای اولین بار در بخش کارگری به ترتیب صاحب مقام‌های دوم و سوم تیمی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 13 =


دسته‌بندی نشده