کد خبر : 1120
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۵۶

معرفی برترین‌های المپیاد استعدادهای برتر جودو نونهالان خوزستان

معرفی برترین‌های المپیاد استعدادهای برتر جودو نونهالان خوزستان

محمد مهرافشار، دبیر هیات جودو استان در گفت‌وگو پایگاه خبری هنرقلم خوزستان اظهار کرد: این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان، ۲۴ آبان‌ماه با حضور هشت تیم و ۹۰ ورزشکار در سردشت برگزار شد. وی ادامه داد: در پایان نیز اندیمشک نیز با پنج مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام قهرمانی رسید، شوشتر

محمد مهرافشار، دبیر هیات جودو استان در گفت‌وگو پایگاه خبری هنرقلم خوزستان اظهار کرد: این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان، ۲۴ آبان‌ماه با حضور هشت تیم و ۹۰ ورزشکار در سردشت برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان نیز اندیمشک نیز با پنج مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام قهرمانی رسید، شوشتر با دو نشان طلا، سه نقره و یک برنز عنوان دوم را کسب کرد و سردشت با دو مدال طلا و سه نقره مقام سوم را به خود اختصاص داد.دبیر هیات جودو خوزستان بیان کرد: همچنین باوی با کسب یک مدال طلا، سه نقره و پنج برنز، هفتکل با یک مدال طلا و چهار برنز، آبادان با یک مدال طلا و چهار نشان برنز، الوار با یک مدال نقره و یک برنز، سربندر با یک نشان نقره و دزفول با چهار مدال برنز به ترتیب در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها در قالب تیم خوزستان به مسابقات جودو المپیاد استعدادهای برتر نونهالان کشور اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/*
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =


دسته‌بندی نشده