در این جلسه که به میزبانی مسئول فرهنگسرای دفاع مقدس کاشمر برگزار شد سید نعمت الله سجادی، معاونت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام شهادت زائران امامزاده شاهچراغ گفت: خداوند کید دشمنان اسلام را به خودشون بازمی‌گرداند

سجادی افزود: وقتی شما ارتفاع بزرگی را طی می کنید قطعا در این مسیر با باد و سنگلاخ و دیگر موانع مواجه می‌شوید که طبیعی است‌ بویژه که راه بزرگی در پیش داریم و همه این سختی ها به ظهور امام زمان (عج) منجر می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار است که کارهای کشوری را به شهرستان‌ها واگذار می کنیم و ظرفیت بسیار خوب کاشمر باعث شد که سی و چهارمین جشنواره شعر سراسری دفاع مقدس و مقاومت را با همکاری مسئولین مربوطه در این شهرستان برگزار کنیم.

معاونت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: فرهنگ، مبدأ خوشبختی و بدبختی یک ملت است و شعر هم قسمتی تأثیر گذار از فرهنگ ما است که باید آن را حفظ و تقویت کنیم و در همین راستا جشنواره شعر دفاع مقدس را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف بنیاد حفظ آثار، رشد فرهنگ جامعه است‌ گفت: با برگزاری جشنواره شعر سراسری دفاع مقدس زمینه را برای شناسایی و تقویت استعدادها فراهم می‌کنیم و یکی از شهرهای قوی ما در این حوزه کاشمر است.

سجادی بیان داشت: با کمیته های استانی هماهنگ شده و آمادگی لازم را برای همکاری با کمیته های شهرستان دارند.

وی یادآور شد: گذاشتن پنل های تخصصی، ترکیب خوبی است؛ ابتکارات شهرستان را هم آماده کنید تا جشنواره در آذرماه به نحو احسن برگزار شود و جوان ما احساس کند که ارزش‌های انقلاب زنده است.

این جلسه با حضور سیده محبوبه میرصادقی، مسئول ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان کاشمر (مدیر فرهنگسرای دفاع مقدس، مدیر آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده سپاه و بنیاد شهید و مدیریت زیارتگاه شهید مدرس) برگزار شد.
در پایان مسئولین از موزه شهید مدرش (ره) نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/