یحیی سالاری، نایب رییس مجمع بسیجیان خراسان رضوی در این اجلاسیه با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی گفت: با وقوع انقلاب در کشورمان، دشمنان اسلام تلاش کردند که ریشه این حرکت معنادار قرآنی خشکانده شود اما طبق وعده خداوند در قرآن کریم حق همیشه پیروز است و باطل است که نابودشدنی است.

سالاری بیان داشت: قطعا انقلاب اسلامی ما به ظهور امام زمان (عج) وصل می شود و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که فرزندان این سرزمین راه شهدا را ادامه می دهند تا از ثمرات درخت تنومند انقلاب اسلامی ما تمامی مستضعفان جهان بهره مند شوند.

وی افزود: هر روز شکوفایی و آگاهی و وفاداری مردم به انقلاب بیشتر می شود و دشمن که طبق برنامه قبلی و حساب شده اغتشاشات اخیر رو رقم زد بداند که تمام محاسبات و برنامه ریزی های غلط آنها راه به جایی نمی برد چرا که جوانان ما هوشیار و آگاه هستند.

نایب رییس مجمع بسیجیان خراسان رضوی بیان کرد: امروز مطرح کردن شایعه، دروغ پردازی و گسترش شایعات در ابعاد مختلف محتوایی نشان از ضعف و نادانی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بویژه که چهره واقعی آنها بیش از گذشته برای مردم آشکار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی شهر گفت: مجمع بسیجیان، مجموعه ایی اندیشه روز است که با بنیه علنی، فرهنگی و نخبگی خود می تواند اقدامات موثری در جهت رفع مشکلات شهرستان بردارد.

سالاری اظهار کرد: شناسایی ظرفیت های کاشمر که در دستور کار مجمع قرار گرفته در حوزه اشتغال بسیار موثر است.

وی یادآور شد: کسب رتبه برتر  مجمع بسیجیان شهرستان کاشمر در سطح استان نشان از فعالیت جهادی این مجمع است که می بایست تداوم داشته باشد.

در ادامه عباس عابدی، استاد  دانشگاه و رییس مجمع بسیجیان شهرستان کاشمر گفت: ارائه سند کنترل آسیب های اجتماعی به عنوان یک سند علمی به استان و جهت دهی حدود ۷۵ پایان نامه دانشجویان در همین راستا از نتایج تلاش اعضای مجمع شهرستان است.

عابدی افزود: ارائه راهکارهای کاهش خطر فرونشست زمین به استان و تهران، ارائه طرح ایجاد رشته قانون گذاری در دانشگاهها، همکاری با بانوان در حوزه ازدواج آگاهانه و مباحث حوزه خانواده از دیگر برنامه هایی است که در این مجمع انجام شده و تداوم دارد.

وی یادآور شد: مجمع بسیجیان شهرستان کاشمر سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و  دارای شش کارگروه است که مسائل و مشکلات شهرستان را بررسی می کنند تا به شیوه تحقیقی و علمی  به نتایج مطلوب در جهت کاهش و رفع مشکلات برسند.