کد خبر : 8314
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۲۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبرداد:

مشکل برق شهرهای آبادان، خرمشهرو اروندکناربرطرف شد

مشکل برق شهرهای آبادان، خرمشهرو اروندکناربرطرف شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند کنار که در پی وقوع رطوبت ۱۰۰ درصدی و برخاستن طوفان ریزگرد تومان قطع شده بود، وصل شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، دکتر علی خدری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به قطعی برق نقاطی از شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند کنار به دلیل رطوبت ۱۰۰ درصدی، گفت: طبق پیش بینی های قبلی، کار شست و شوی مقره ها و تجهیزات شبکه از ابتدای سال جاری و به خصوص در فصل تابستان توسط چهار دستگاه کامیون تانکر مقره شوی و با استفاده از آب مقطر در حالت برقدار و به طول تقریبی ۱۵۰۰ کیلومتر صورت گرفته است که نتایج مثبتی در پی داشته است.

خدری افزود: در تابستان گذشته و در ایام مرطوب، کمترین خاموشی را در شهرهای آبادان و خرمشهر و اروندکنار داشتیم، همچنین در شرایط فوق بحرانی فعلی نیز درصد خاموشی های به وقوع پیوسته حدود ۲۰ درصد بوده است که چنانچه این اقدامات صورت نمی گرفت، چه بسا که دامنه خاموشی ها و زمان رفع آن ها بسیار گسترده تر میشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه تاکید کرد: اکیپ های عملیاتی از سایر شهرستان های استان به منظور انجام تعمیرات پیشگیرانه و شست و شوی تجهیزات و شبکه به شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار اعزام شدند و اقدامات مقره شویی و برقدار کردن خطوط را به انجام رساندند و هم اکنون تمام مناطق این شهرستان ها برقدار شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان گفت: در اثر این پدیده، پست های فوق توزیع اروند، چوئبده، مینوحی، ولیعصر، پیروز و لوشاتو از مدار خارج شدند که با تلاش همکاران برق منطقه ای به تدریج در مدار قرار گرفت و عادی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + نه =


دسته‌بندی نشده