کد خبر : 15892
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان:

مسیر تازه نهضت مدرسه سازی در خوزستان شکل گرفته است

مسیر تازه نهضت مدرسه سازی در خوزستان شکل گرفته است
مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه استثنایی اهواز، گفت: مسیر تازه نهضت مدرسه سازی در خوزستان شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان، محمد سعیدی پور مدیرکل، در مراسم بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه «حاج حسن حمدان ساعدی» گفت: بسیار خرسندیم که به بهانه بهره برداری از یک مدرسه فاخر و ارزشمند خیرساز به همت و تفکر و نگاه والای آقای ساعدی که بسیار علاقمند به این حوزه و یاری گر ما هستند کرد هم آمده ایم.

وی با اشاره به ظرفیت های مشارکت مدرسه سازی گفت: نظم جدیدی در خوزستان شکل گرفته و مسیر تازه ای در نهضت مدرسه سازی استان باز شده است که با همراهی و نگاه سه گانه آموزش و پرورش،خیرین و نوسازی مدارس شاهد رشد بسیار خوب آن هستیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان بیان داشت: در سال گذشته ۶۱۵ کلاس درس در قالب ۱۵۰ مدرسه تحویل شد و برای امسال نیز این روند ادامه دارد و چشم‌انداز تحویل ۱۰۰۰ کلاس درس تا پایان سال را داریم که بیانگر توسعه نهضت مدرسه سازی است.

سعیدی پور با بیان اینکه ۴ پروژه آموزشی دانش آموزان استثنایی را در دست اجرا داریم، افزود: ساخت مدارس استثنایی و مراکز آموزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در سال های اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و رویکردهای تخصصی دنبال شده است مانند ساخت مدارس ویژه طیف دانش آموزان اوتیسم و طی دوسال اخیر ۵۳ کلاس درس را هم تحویل داده ایم.

وی تاکید کرد: دانش آموزان استثنایی نیازمند ترحم نیستند بلکه باید ظرفیت های آنها دیده شود، همه کمک کنند تا بتوانیم امکانات مناسب زندگی و تحصیل را برای آنان فراهم کنیم و این نگاه مومنانه را در نظر داشته باشیم.

سعیدی پور تصریح کرد: فراهم کردن فضا و تجهیزات مناسب این دانش آموزان در راستای تحقق عدالت آموزشی بسیار مهم است و نوسازی مدارس نیز در این زمینه پای کار است هر زمان لازم باشد در بحث ساخت مدارس استثنایی آماده هستیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 18 =


دسته‌بندی نشده