کد خبر : 2700
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹

مسابقه ملی عکس با موضوع سیلاب خوزستان توسط استانداری خوزستان برگزار می‌شود

مسابقه ملی عکس با موضوع سیلاب خوزستان توسط استانداری خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، صادق کریمی کیا شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در مناطق کم برخوردار مخصوصا حاشیه نشین خوزستان چهار دفتر تسهیل‌گری به هفت دفتر تسهیل گری‌ افتتاحی سال گذشته افزوده شد. وی با اشاره به اینکه کارکرد این دفاتر در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خلاصه می‌شود، افزود: دومین

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، صادق کریمی کیا شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در مناطق کم برخوردار مخصوصا حاشیه نشین خوزستان چهار دفتر تسهیل‌گری به هفت دفتر تسهیل گری‌ افتتاحی سال گذشته افزوده شد.

وی با اشاره به اینکه کارکرد این دفاتر در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خلاصه می‌شود، افزود: دومین طرحی که امسال داشتیم پروژه بورس تحصیلی جوانه‌ها بود که یکی از ابداعات اجتماعی ما در استان خوزستان محسوب می‌شود که از مهرماه سال گذشته آغاز و در تیر ماه به پایان رسید.

معاون امور اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: این بورس برای مناطق کم برخوردار در چهل ناحیه برگزار شد؛ مدارس نیز در مقطع متوسطه اول بودند و با ضریب محرومیت ۶ تا ۹، ۱۲۰٨ مدرسه درگیر انجام این پروژه شدند.

کریمی کیا عنوان کرد: جمعیتی بالغ بر ۱۲۳هزار نفر از طریق آزمون تحصیلی استانی به رقابت پرداختند و ماحصل این امر کمک هزینه تحصیلی یک میلیون تومانی برای یک هزار و ۲۵۰نفر بود.

وی ادامه داد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مادران، مدیران مدارس و معلمانی که در هر منطقه رتبه اول را داشتند، هدایایی تعلق گرفت. یکی از نتایج غیرقابل پیش بینی این طرح افزایش معدل در دو نوبت اول و دوم در دانش آموزان استان خوزستان بود.

کریمی کیا گفت: در سال ۹۷ به عنوان دومین سال پیاپی توانستیم طرح جذب کودکان بازمانده از تحصیل را با همکاری بهزیستی، آموزش و پرورش، سمن‌ها و خیریه‌ها اجرایی کنیم. نتیجه این تلاش‌ها شناسای ۲هزار و ۲۵۱ کودک بازمانده از تحصیل بود.

وی با اشاره به طرح‌های بررسی آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: در جریان سیل نیز طرح بازتوانی زنان، کودکان و سالمندان را داشتیم که تسهیل گران را به مناطق سیل زده معرفی و ارزیابی دقیقی از روستاها داشتیم.

معاون امور اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به حضور ۱۰۰ سمن فعال در جریان سیلاب اخیر خوزستان عنوان کرد: مسابقه ملی عکس با موضوع سیلاب خوزستان و با نام سیل وحدت توسط امور اجتماعی استانداری نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − یازده =


دسته‌بندی نشده