کد خبر : 8576
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸

مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب با فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان دیدار کرد

مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب با فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان دیدار کرد
مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد این شرکت با سرهنگ باقری، فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در این دیدار مهندس علی دانشی ضمن تقدیر از عملکرد شایسته سرهنگ عباس ممبینی، فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، تلاشهای یکایک بسیجیان این حوزه را در راستای نهادینه سازی فرهنگ بسیج در صنعت نفت جنوب به ویژه در بخش سازندگی و امداد رسانی، سازنده ارزیابی کرد و گفت: بسیج همواره در عرصه خدمت رسانی به مردم و صیانت از دارایی های سازمان درخشیده است و مایه مباهات است که اعلام کنیم بیشتر طرح ها و پروژه های شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی را با دست توانای بسیجیان به سرانجام رساندیم‌.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، اظهار داشت: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آماده است در برنامه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی حوزه مشارکت فعال داشته باشد تا اهداف سازمان در این زمینه بیش از پیش تحقق یابد.

سرهنگ حسن باقری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب نیز از حضور مدیر عامل و هیئت همراه وی در حوزه تقدیر کرد و آمادگی خود را برای همکاری های بیشتر اعلام داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 4 =


دسته‌بندی نشده