کد خبر : 14884
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۴۴

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبر داد؛ آمادگی هزار و۲۰۰ ناوگان راهداری استان اردبیل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبر داد؛ آمادگی هزار و۲۰۰ ناوگان راهداری استان اردبیل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:هزار و۲۰۰ ناوگان مسافری راهداری استان اردبیل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده اند.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز ،کلیم اله وثوقی در جلسه کمیته حمل ونقل سفرهای نوروزی که با حضور اعضا این کمیته در راهداری استان اردبیل برگزار شد گفت:۳۰۰ دستگاه اتوبوس،۶۵۰ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس در طرح نوروزی در خدمت مردم و مسافران خواهند بود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح نوروزی ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۴ اسفند تا۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد تصریح کرد:هدف از اجرای این طرح رضایت مندی مردم در حوزه حمل ونقل و کیفیت بالای خدمات است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل در این ایام تشدید نظارت ها بر ترمینال ها وشرکت های مسافربری وهمچنین تجهیزات ایمنی ناوگان ها را از دستگاههای ذیربط خواستار شد و خاطرنشان کرد:راهداری استان نیز علاوه بر آماده سازی ناوگان ها در خصوص ایمن سازی محورهای مواصلاتی نیز اقداماتی از جمله خط کشی،نصب علائم،لکه گیری نصب تابلوها انجام داده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل جهت استراحت مسافران در بین راه و افزایش ایمنی سفر بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی وبین راهی رابسیار مهم دانست و اظهار کرد:نمازخانه ،سرویس هایی بهداشتی،رستوران ها باید از بهداشت و نظافت لازم برخوردار بوده وشرکت نفت نیز باید در تامین سوخت مورد نیاز جایگاههای این مجتمع آمادگی لازم را داشته و در این خصوص تمهیدات لازم را انجام دهند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل جهت دید بهتر رانندگان در جاده و کاهش تصادفات  اجرای روشنایی را در جاده اردبیل سرچم و اردبیل مشگین شهر مغان را یاد آور شد و ادامه داد: تیم های امداد خودرویی برای ارائه خدمات جرثقیل برای ماشین های سنگین نیز پیش بینی کنند که انتظار داریم در این زمینه تدارک لازم انجام و در ایام نوروز جرثقیل ها در ۴ محور اصلی استان مستقر باشند.

وثوقی با بیان اینکه اکیپ های هلال احمر،اورژانس،راهداری،پلیس راه،امداد خودرو باید در تمامی محور ها حضور مستمر و شبانه روزری خواهند داشت افزود:از شرکت های بیمه نیز در خواست شده جهت ارائه خدمت به مردم در کنار این اکیپ ها خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه دهند..

وی ازپاسخگویی شبانه روزی کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان به درخواست های مردم ومسافران در راهداری استان خبرداد و گفت:مردم هرگونه شکایت و انتقاد خود را با سامانه ۱۴۱ در میان بگذارند و مطمئن باشند که کارشناسان راهداری وحمل ونقل با قید فوریت رسیدگی خواهند کرد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه شهرداری ها باید درزیباسازی،منظره آرایی، پاکسازی و فضاسازی ترمینال ها اقدامالات لازم را انجام دهند تصریح کرد:روسای شهرستانهای راهداری با شهرداری ها باید بازدید لازم را از ترمینال ها داشته و مدیران فنی شرکت های مسافربری موظفندنقص های ایمنی و تجهیزات ایمنی ناوگان نظارت ها جدی داشته باشند.

در ادامه معاون حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از عدم افزایش نرخ کرایه ها در نوروز امسال خبرداد و خاطرنشان کرد:پیش فروش بلیط ها نیز بصورت اینترنتی آغاز شده و اگر افزایشی قیمتی نیز از سوی سازمان اعلام شود مابه التفاوت در روز سفر از مسافر اخذ خواهد شد.

رضا شیرین زاده فعالیت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی و بین راهی و ۱ باب تیرپارک  را در استان یاد اور شدو گفت:تمام مراکز معاینه فنی استان نیز آماده ارائه خدمات به مردم هستند واز این مراکز درخواست شده از ارائه برگه معاینه به خودروهایی که شکستگی شیشه و اینه داشته باشند خوددداری کنند.

وی اظهار کرد:تمامی پیش بینی های لازم از نظر تامین ناوگان ها در زمان های پیک سفر انجام و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از آمادگی لازم برخوردار است.

  • منبع خبر : راهداری و روابط عمومی حمل ونقل جاده ای استان اردبیل
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + سیزده =


دسته‌بندی نشده