کد خبر : 15708
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۵

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد: با کمک مسئولان و اهالی منطقه، مکان یابی و احداث شهرک صنعتی جدید در شهرستان گرمی شتاب می‌گیرد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد: با کمک مسئولان و اهالی منطقه، مکان یابی و احداث شهرک صنعتی جدید در شهرستان گرمی شتاب می‌گیرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از مكان‌يابي و احداث شهرك صنعتي جديد در شهرستان گرمي با همكاري مسئولان و اهالي منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز و روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در جریان بازدید از محل پیشنهادی احداث شهرک صنعتی جدید گرمی که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت و فرماندار این شهرستان انجام شد، اظهار داشت: برای احداث شهرک جدید در شهرستان گرمی، چندین منطقه پیشنهاد و مکان یابی شده است که در صورت داشتن شرایط مناسب، شهرک صنعتی جدید در یکی از این مناطق اجرا و عملیاتی خواهد شد.

وی ضمن تشکر از اهالی منطقه برزند برای پیگیری احداث شهرک صنعتی جدید در این منطقه، خاطرنشان کرد: تعدادی از اهالی منطقه برزند شهرستان گرمی خواستار احداث شهرک صنعتی جدید در منطقه خود هستند و حتی برخی از آنان با درخواست حبه کردن زمین خود، خواستار تسریع در احداث شهرک صنعتی در این منطقه شده‌اند.
علایی تصریح کرد: در صورت مناسب بودن شرایط این منطقه برای احداث شهرک صنعتی، در سریعترین زمان ممکن نسبت به اخذ استعلامات از سازمان‌های مرتبط و دستگاه‌های خدمت رسان، انجام خواهد شد تا در صورت موافقت، نسبت به احداث شهرک صنعتی جدید در شهرستان گرمی اقدام شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه در سالیان اخیر، سرمایه‌گذاران بسیار مناسبی در شهرستان گرمی حضور یافته‌اند که این موضوع احداث شهرک صنعتی جدید در این شهرستان را دوچندان می‌کند.
وی نمونه بارز آن را حضور چندین برند معروف تولید شیرآلات در شهرستان گرمی برشمرد و افزود: با فعالیت این واحدهای تولیدی، این شهرستان به عنوان قطب تولید شیرآلات ساختمانی کشور تبدیل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + هفده =


دسته‌بندی نشده