کد خبر : 8978
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد؛ تبدیل وضعیت و صدور احکام ۵۶۴ نفر از ایثارگران شرکت انجام شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد؛ تبدیل وضعیت و صدور احکام ۵۶۴ نفر از ایثارگران شرکت انجام شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، روند صدور احکام ۵۶۴ نفر از ایثارگران این شرکت را بررسی و از مجموعه کارگروه ایثارگران و همکاران امور کارکنان و رفاه تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری هنرقلم؛ دکتر علی خدری، ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبر اعظم (ص)، در بازدید از روند انجام تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت توزیع

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، روند صدور احکام ۵۶۴ نفر از ایثارگران این شرکت را بررسی و از مجموعه کارگروه ایثارگران و همکاران امور کارکنان و رفاه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم؛ دکتر علی خدری، ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبر اعظم (ص)، در بازدید از روند انجام تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از بخش امور کارکنان و رفاه شرکت تقدیر کرد و در خصوص نحوه اجرای بند (د) تبصره ۳۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، مرتبط با شرکتهای وابسته، گفت: این مصوبه برای اجرا به ما ابلاغ شده است و تبدیل وضعیت استخدامی کلیه کارکنان مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شاغل در شرکت های پیمانکار طرف قرارداد انجام شده است.

وی در ادامه در خصوص شغل تعریف شده ی این نیروهای ایثارگر عنوان کرد: نیروهای تبدیل وضعیت شده در همان شغلی که وظایف بخش پیمانکاری را انجام می‌دادند، بدون نیاز به جایگزین و صرفاً با تایید گزینش و معاینات پزشکی و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه به قرارداد دائم به کار خود ادامه می دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان گفت: احکام ۵۶۴ نفر از کارکنان ایثارگر شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تبدیل وضعیت رسمی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =


دسته‌بندی نشده