کد خبر : 15611
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران:

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از انعقاد ۱۳ قرارداد و توافق‌نامه خبر داد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از انعقاد ۱۳ قرارداد و توافق‌نامه خبر داد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب، علیرضا دانشی همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران که از امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرد، با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای نمایش آخرین دستاوردها و

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب، علیرضا دانشی همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران که از امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرد، با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای نمایش آخرین دستاوردها و ارائه توانمندی‌های شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است، اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نمایشگاه ۱۳قرارداد، توافق نامه و تفاهم‌نامه همکاری با بخش‌های مختلف امضا خواهد کرد.

 

وی افزود: همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ۵ توافق نامه را با وزارت دفاع در حوزه‌های ساخت، تعمیر و تامین تجهیزات و ماشین آلات به امضا خواهد رساند.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در این نمایشگاه همچنین ۵ قرارداد خرید مدیریت تدارک و امور کالا به منظور خرید حدود ۴۰ قلم کالا مشتمل بر ۱۲۰۰ عدد به امضا می رسد.

 

دانشی عنوان کرد: در این نمایشگاه همچنین ۳قرارداد تولید بار اول میان مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تولید کننده به امضا خواهد رسید.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این نمایشگاه یک رونمایی از نرم‌افزار تخصصی و همچنین با جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 5 =


دسته‌بندی نشده