کد خبر : 15889
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

باحضور رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛

مدرسه ۱۲ کلاسه کودکان استثنایی اهواز افتتاح شد

مدرسه ۱۲ کلاسه کودکان استثنایی اهواز افتتاح شد
رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور، مدرسه ۱۲ کلاسه کودکان استثنایی «حاج حسن حمدان ساعدی» اهواز را افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان، آیین بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه کودکان استثنایی «حاج حسن حمدان ساعدی» با حضور حمیدرضا طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی صبح امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.
طریفی حسینی در این مراسم گفت: توفیق دارم که امروز در جمع مردم خونگرم خوزستان حضور یابم و شاهد افتتاح یک مدرسه برای دانش آموزان عزیز استثنایی باشیم.
وی با اشاره به اینکه مدرسه ۱۲ کلاسه ساعدی ویژه دانش آموزان نابینا و معلولان جسمی و حرکتی ساخته شده است، گفت: فضاها و امکانات متنوع ویژه این دانش آموزان از جمله اتاق های چند حسی و جهت یابی نیز در اختیار آنها قرار می‌ گیرد
معاون وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: برنامه استانداردسازی فضای آموزشی دانش آموزان استثنایی با توجه به نوع معلولیت آنها در دستورکار است که با همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور این موضوع را برای احداث فضاهای تخصصی طیف های مختلف دانش آموزان استثنایی دنبال می کنیم.
طریفی حسینی یادآور شد: در کنار این، توسعه مراکز توانبخشی و تامین و تخصیص نیروی انسانی توانمند و تخصص را نیز در برنامه داریم که انشالله در جلسه امروز شورای آموزش و پرورش استان خوزستان بتوانیم تصمیمات خوبی را داشته باشیم و بخشی از نیازهای این استان را برطرف کنیم.
مدرسه ۱۲ کلاسه «حاج حسن حمدان ساعدی» با زیربنای ۹۸۲ مترمربع در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت خیر نیکوکار « علی ساعدی» در ناحیه ۱ آموزش و پرورش اهواز ساخته شده است.

گفتنی است، «علی ساعدی» خیر این پروژه پیش تر نیز در ساخت دو مدرسه در کوی عین اهواز و دشت آزادگان مشارکت داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − یازده =


دسته‌بندی نشده