کد خبر : 5162
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱

مبلغ ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد از محل فروش منابع مولدسازی برای استان خوزستان تعیین شده است

مبلغ ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد از محل فروش منابع مولدسازی برای استان خوزستان تعیین شده است

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، مدیرکل این دستگاه افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری؛ پنج محور تبیین شده توسط مقام عالی وزارت شامل؛ تامین مالی توسط بانک ها و بورس، اهمیت و توجه به سرمایه گذاری

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، مدیرکل این دستگاه افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری؛ پنج محور تبیین شده توسط مقام عالی وزارت شامل؛ تامین مالی توسط بانک ها و بورس، اهمیت و توجه به سرمایه گذاری توسط ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، توسعه تجارت خارجی و گمرک، بهبود محیط کسب و کار و انضباط مالی و مولدسازی در حوزه معاونت نظارت مالی از برنامه های پیش رو وزارت امور اقتصادی و دارایی است که باید با تلاش و پشتکار همکاران به ثمر بنشیند.
محسن کاویانی گفت: در بودجه امسال برای بازنشستگان ردیفی تعیین نشده است و تنها ردیف مولدسازی است که ۵۰ درصد آن برای مطالبات بازنشستگان و ۵۰ درصد دیگر برای طرح های نیمه تمام است؛ امروزه ضرورت مولدسازی بیش از پیش است که مبلغ ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد از محل فروش منابع مولدسازی برای استان خوزستان تعیین شده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان در جمع مدیران شورای هماهنگی توصیه کرد: موضوع تامین مالی بحث اعطای تسهیلات خصوصا سرمایه در گردش؛ فروش دارایی ها و استفاده از ظرفیت بازارهای سرمایه (مصداق آن در بورس است) را مدنظر قرار دهند.
کاویانی اظهار کرد: برنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی این است که در چند سهم چند بلوکی به عنوان یک مکانیسم تامین مالی بورس تقویت شود؛ در آینده نزدیک برخی بانک ها و بیمه ها نیز وارد بورس شوند.
مدیر سرپرستی بیمه البرز استان خوزستان افزود: از سال گذشته تاکنون، نمایندگان بازاریاب در سطح استان خوزستان ۲۰۰ درصد افزایش داشته است و سهم نمایندگان بازاریاب ما در سطح کشور ۱۴درصد مازاد است. حدود هزار و ۸۰۰ نماینده بیمه عمر در استان فعال هستند.
افرا اظهار کرد: متاسفانه قراردادهای بیمه ای بانک ها؛ نهادهای نظامی؛ مراکز پتروشیمی و بنادر در تهران صادر می شوند که بایستی این مسئله در استان پیگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − هشت =


دسته‌بندی نشده