کد خبر : 3177
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

مازاد تولید مرغداری‌های خوزستان خریداری می‌شود

مازاد تولید مرغداری‌های خوزستان خریداری می‌شود

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تولید مازاد مرغداری های خوزستان توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان خریداری می‌شود. امید بن عباس سه شنبه در ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: مرغ درجه B با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۷ هزار ریال و مرغ درجه A

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تولید مازاد مرغداری های خوزستان توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان خریداری می‌شود.

امید بن عباس سه شنبه در ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: مرغ درجه B با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۷ هزار ریال و مرغ درجه A به قیمت هر کیلوگرم ۱۳۰ هزار ریال از مرغداریها در صورت تولید مازاد خریداری می شود.

وی گفت: خریداری مرغ مازاد تا پایان مهر ماه امسال انجام می شود و مرغداری هایی که تمایل به فروش مرغ خود دارند می توانند به ادارات پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

بن عباس در ادامه با اشاره به پیگیری جدی تخلفات بخش آرد و نان در استان افزود: برای برخورد با متخلفان در این بخش از دادستانی کمک خواهیم گرفت تا جلوی تخلفات در این حوزه گرفته شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: با همکاری وزارت صمت لیست قیمت کالاها در اپلیکیشن ” آپ” قرار گرفته است تا مردم در هنگام خرید قیمت واقعی کالا را با قیمتی که خریداری می کنند مقایسه کرده و در صورت تخلف باید با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

بررسی وضعیت انبارهای غله در خوزستان

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اداره کل استاندارد، مرکز بهداشت و معاونت غذا و داروی خوزستان مکلف هستند بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان در مدت یک ماه وضعیت انبارهای غله استان را رصد و بررسی کنند.

وی گفت: شرکت غله خوزستان نیز مکلف است مشکلات و نواقصی که از انبارهای آنها اعلام می شود را برطرف کند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

بن عباس در ادامه با اشاره به سازماندهی قیمت میوه و تره بار در بازار استان افزود: باید راهکار و برنامه موثری را برای ساماندهی و تعیین قیمت میوه و تره بار در میادین تعیین کنیم تا کمترین فشار و ضرر به مصرف کننده وارد شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =


دسته‌بندی نشده