لزوم نظارت بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات قانون اشتغال روستایی

لزوم نظارت بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات قانون اشتغال روستایی

سید نورالله حسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در هشتمین جلسه کمیته نظارت بر طرح‌های قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی با تاکید بر اینکه کمیته‌های نظارت بر طرح‌های قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری شهرستان‌ها باید فعال باشند، اظهار کرد: فرمانداران به عنوان رییس کمیته مکلف

سید نورالله حسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در هشتمین جلسه کمیته نظارت بر طرح‌های قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی با تاکید بر اینکه کمیته‌های نظارت بر طرح‌های قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری شهرستان‌ها باید فعال باشند، اظهار کرد: فرمانداران به عنوان رییس کمیته مکلف هستند تا این طرح‌ها را بررسی کنند و مشخص شود که به تعهدات طرح‌ها عمل شده است.

وی با تاکید بر استمرار نظارت و پایش بر طرح‌های بهره‌مندشده از تسهیلات قانون تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، گفت: طرح‌هایی که انحراف داشته‌اند، مورد بازرسی دوباره قرار بگیرند. فرمانداران شهرستان‌ها نیز نسبت به ارائه گزارش طرح‌های بازدیدشده، نظارت و پایش مجدد اقدام کنند و گزارش بازدیدها و پایش‌های انجام‌شده را ارائه دهند.

حسن‌زاده همچنین در خصوص اجرای طرح‌های صنعتی در روستاها، تصریح کرد: طرح‌های صنعتی را نمی‌شود در روستایی که تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز را ندارد، اجرا کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه با تاکید بر تغییر مسیر اعطای تسهیلات، عنوان کرد: وزارت کار باید این اختیار را به استان‌ها بدهد که باقی مانده تسهیلات این طرح، به دیگر طرح‌های مورد نظر هر استان اختصاص داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + بیست =


دسته‌بندی نشده