کد خبر : 4820
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

لزوم تشکیل کمیته‌ای برای آسیب شناسی افت تحصیلی دانش آموزان دزفول

لزوم تشکیل کمیته‌ای برای آسیب شناسی افت تحصیلی دانش آموزان دزفول

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به افت تحصیلی دانش آموزان این شهرستان در سال‌های اخیر گفت: کمیته‌ای در اسرع وقت برای بررسی و آسیب شناسی وضعیت و افت تحصیلی دانش آموزان دزفول تشکیل شود. امید بن عباس روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افوزد: این کمیته باید

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به افت تحصیلی دانش آموزان این شهرستان در سال‌های اخیر گفت: کمیته‌ای در اسرع وقت برای بررسی و آسیب شناسی وضعیت و افت تحصیلی دانش آموزان دزفول تشکیل شود.

امید بن عباس روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افوزد: این کمیته باید وضعیت دانش آموزان را در ۱۵ سال گذشته بررسی و راهکارهای عملیاتی برای رفع این مشکل ارائه دهد.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش دزفول تاکید کرد و گفت: کمیته‌ای نیز برای بررسی وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل تشکیل شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: باید تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل به صفر برسد زیرا این موضوع به هیچ عنوان زیبنده شهرستان دزفول نیست.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد کمیته ساماندهی، نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی دزفول اظهارداشت: باید از ظرفیت شورای آموزش و پرورش استان خوزستان برای رفع مشکلات شهرستان استفاده کرد.

بن عباس خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های آموزش و پرورش شد و افزود: دانش آموزان نیازمند باید شناسایی و برای دریافت کمک به قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان معرفی شوند.

منبع:  ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 17 =


دسته‌بندی نشده