کد خبر : 10874
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۳

لحظه وصال مادر و فرزند شهید پس از ۳۴ سال بسیار باشکوه بود/ سر تعظیم به نشانه احترام جلوی این مادر فرود می‌آوریم

لحظه وصال مادر و فرزند شهید پس از ۳۴ سال بسیار باشکوه بود/ سر تعظیم به نشانه احترام جلوی این مادر فرود می‌آوریم
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه لحظه وصال مادر و فرزند شهید پس از ۳۴ سال بسیار باشکوه بود، گفت: به نشانه احترام سر تعظیم جلوی این مادر بزرگوار فرود می‌آوریم که ۳۴ سال زینب وار با صبر و متانت دوری و فراق فرزند را تحمل کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سردار “سید محمد صالحی” در آیین وصال مادر شهید معظم “پرویز پوردل” ضمن عرض تسلیت ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: امروز خوزستان قهرمان، کربلای ایران اسلامی شاهد صحنه پرشکوهی بود صحنه‌ای که پس از ۳۴ سال فراق دوری مادر از فرزند است.

وی افزود: به گفته مادر شهید “پرویز پوردل” در این مدت ۳۴ ساله هر زنگ و صدای که از سمت در می‌آمد به فرزندانم می‌گفتم که برادرتان آمد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: امروز لحظه وصال فرا رسید تا حدود یک ساعت پیش فرزند منتظر دیدار مادر بود و اکنون مادر قبر پاک و مطهر فرزندش را به آغوش کشید.

وی با بیان اینکه لحظه وصال بسیار باشکوه بود، ادامه داد: این شهید بزرگوار سرباز ژاندارمری جمهوری اسلامی ایران بود که در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات در تک دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار صالحی عنوان داشت: بعد از ادغام نیروهای سه گانه ژندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی این شهید والامقام به عنوان نیروی فراجا محسوب می‌شود و امروز مجموعه فرماندهی انتظامی استان خوزستان توفیق این را دارند که میزبان خانواده این شهید بزرگوار باشند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: به نشانه احترام سر تعظیم جلوی این مادر بزرگوار فرود می‌آوریم که ۳۴ سال زینب وار با صبر و متانت دوری و فراق فرزند را تحمل کرد.

منبع:روابط عمومی پلیس استان خوزستان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 13 =


دسته‌بندی نشده