کد خبر : 1559
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

 کار در صنعت حفاری تخصص و روحیه جهادی می خواهد

 کار در صنعت حفاری تخصص و روحیه جهادی می خواهد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران الیاس امیری در توضیح بیشتر درباره ویژگی کار در حفاری گفت: یک نیروی عملیاتی اقماری در این شرکت، نیمی از دوران خدمت خود را دور از خانواده، در شرایط اقلیمی نامناسب و کار توام با استرس و

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران الیاس امیری در توضیح بیشتر درباره ویژگی کار در حفاری گفت: یک نیروی عملیاتی اقماری در این شرکت، نیمی از دوران خدمت خود را دور از خانواده، در شرایط اقلیمی نامناسب و کار توام با استرس و دلهره می گذارند که تحمل آن بسیار دشوار است.

وی که به تازگی به لحاظ برتر شناخته شدن این دستگاه سنگین حفاری در حوزه مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۲ موفق به دریافت لوح سپاس از سوی مدیرعامل شرکت گردید، افزود: کار در این صنعت به لحاظ ماهیت عملیاتی نیازمند عشق به خدمت و روحیات جهادی، تحمل دوری از خانواده و همدلی و روحیه کار تیمی است.

امیری اظهار کرد: سختکوشی کارکنان عملیاتی در صنعت حفاری مثال زدنی است و کار سخت، مردان سخت می خواهد و در میان حفاران نقل و قول هایی است با این مضمون کسی که در میادین و مخارن هیدروکربوری ایران با توجه به تنوع سازندها و فشار بالا و غیر قابل پیش بینی چاه ها حفاری کند در هر نقطه از مناطق نفتخیز جهان می تواند به نحو مطلوب کار کند.

رئیس دستگاه حفاری ۳۶ فتح تصریح کرد: تعهد، تخصص و تجربه و ارایه کار کیفی در این صنعت بسیار نمود دارد زیرا منابع انسانی که در این بخش به کار اشتغال دارند باید دانسته های خود را همواره روزآمد و داشته های تئوری خود را در پیوند با تجربه تعالی بخشند.

وی به سابقه کاری ۲۸ ساله خود در صنعت حفاری اشاره و گفت: از مدت زمان خدمت در شرکت ملی حفاری ایران ۱۳ سال رئیس دستگاه بوده و بر روی دکل های خشکی و دریایی در بخش چاه های توسعه ای و تعمیراتی انجام وظیفه نموده که هشت سال آن در دستگاه حفاری ۳۶ فتح می باشد.

امیری با بیان اینکه این دستگاه هم اکنون در حال حفر یک حلقه چاه توسعه ای در میدان نفتی مارون در مناطق نفتخیز جنوب است، افزود: این دکل به دلیل ویژگی های فنی و کارکنان مجرب از بدو ورود به ناوگان شرکت در موقعیت های عملیاتی میادین رگ سفید، آغاجاری و مارون که دارای کلاهک گازی هستند، بکارگیری شده است.

رئیس دستگاه حفاری ۳۶ فتح رعایت نکات و مقررات HSE به ویژه در بخش ایمنی، وجود نظم و انضباط ، تعمیر و بازسازی به موقع تجهیزات و تعامل با کارفرما را از نکات مهم و محوری در کار دانست و اظهار کرد: میانگین سوابق کاری کارکنان ارشد این دستگاه بالای ۲۰ سال و سایر همکاران ۱۵ سال است.

وی توجه به مسائل زیست محیطی، جلوگیری از انتشار آلاینده های حفاری را از شاخص های برجسته در نمونه شدن این دستگاه عنوان کرد.

امیری پیگیری مستمر جهت به روز بودن دستگاه، کار بدون حادثه ، خودباوری، اعتماد به نفس، نظم و انضباط ، رعایت نکات ایمنی، روز آمدی از نظر اطلاعات تخصصی و عمومی مرتبط با صنعت راهبردی حفاری را از شاخصه های کارکنان این دستگاه برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + سه =


دسته‌بندی نشده