کد خبر : 6977
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

قیمت های واقعی کالا‌ها در بازار خوزستان

قیمت های واقعی کالا‌ها در بازار خوزستان

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم: امیرحسین نظری بیان کرد : دراین بین چگونگی آگاهی مردم از واقعی یا غیر واقعی بودن قیمت‌ها و اطمینان از نبود تخلف در این زمینه نیز به راحتی امکان پذیر است. رییس سازمان صمت گفت : پیش از مراجعه به بازار برای خرید کالا و خدمات مورد نظر، سامانه

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم: امیرحسین نظری بیان کرد : دراین بین چگونگی آگاهی مردم از واقعی یا غیر واقعی بودن قیمت‌ها و اطمینان از نبود تخلف در این زمینه نیز به راحتی امکان پذیر است.

رییس سازمان صمت گفت : پیش از مراجعه به بازار برای خرید کالا و خدمات مورد نظر، سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات یا ۱۲۴، مرجعی ایمن برای خریدی آگاهانه و مطمئن است ،سامانه‌ای که به دو صورت الکترونیکی و شماره تلفن، در اختیار عموم مردم قرار داده شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به آن، علاوه بر اطلاع از قیمت‌های مصوب هرکالا و محصول، تخلف‌های صورت گرفته از سوی واحد‌های صنفی یا عرضه کنندگان کالا و خدمات را نیز گزارش دهند.

وی افزود : شهروندان می‌توانند در صورت ارائه کالا و خدمات با قیمتی بیش از قیمت اعلام شده در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات یا ۱۲۴، گزارش تخلف و شکایت خود از اصناف متخلف را از طریق بخش ثبت شکایتِ درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir و یا شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان به گزارش‌های آن‌ها رسیدگی شود.

در پایان رییس سازمان صمت خوزستان خاطرنشان کرد: بی شک، اعتماد شهروندان به این سامانه و گزارش‌های ارائه داده از تخلف‌ها، علاوه بر جلوگیری از سود جویی برخی اصناف و صاحبان مشاغل، در کنترل و تنظیم قیمت‌های مصوب بازار نیز، نقش پر رنگی ایفا خواهد کرد.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 15 =


دسته‌بندی نشده