کد خبر : 5209
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷

فوت کودک کار در شهرستان کارون صحت ندارد/ یکی از کودکان ازبیمارستان مرخص شد

فوت کودک کار در شهرستان کارون صحت ندارد/ یکی از کودکان ازبیمارستان مرخص شد

کارون- هنرقلم: خبر فوت یکی از کودکان کار در شهرستان کارون بر اثر تصادف، در حالی منتشر شد که این دو کودک پس از تصادف به بیمارستان منتقل شدند و یکی از آن‌ها مرخص و دیگری همچنان بستری است. به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،چند روز گذشته فوت یکی از کودکان کار در شهرستان کارون بر

کارون- هنرقلم: خبر فوت یکی از کودکان کار در شهرستان کارون بر اثر تصادف، در حالی منتشر شد که این دو کودک پس از تصادف به بیمارستان منتقل شدند و یکی از آن‌ها مرخص و دیگری همچنان بستری است.

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،چند روز گذشته فوت یکی از کودکان کار در شهرستان کارون بر اثر تصادف در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی به دنبال داشت.
اما معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون با رد خبر فوت این کودک اظهار کرد: دو برادر به نام محمد رضا و احمد(کودکان کار) به ترتیب ۱۲ و ۱۴ ساله پس از تصادف با خودرو عبوری و و بیهوش شدن محمدرضا به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.
وی افزود: در گزارش‌های اولیه گفته شد که محمد رضا فوت شد اما بعد انجام یکسری معاینات و رسیدگی به وضعیت بیمار وی به هوش آمد و اکنون در بیمارستان گلستان بستری است اما احمد برادر دیگرش مرخص شد.
فرماندار شهرستان کارون  با بیان اینکه پدر این دو نوجوان معتاد و سوابق زیادی در زندان دارد، گفت: مادر این بچه‌ها برای تامین مخارج فرزندان خود گاهی در کنار خیابان دستفروشی و گاهی در خانه‌های مردم کار می‌کند.
خنفری افزود: مشکلات معیشتی سبب شد مادر خانواده  مانع رفتن فرزندان خود به مدرسه شود و از آنها خواست که کار کنند.
وی بیان کرد: براساس شنیده‌ها از مجموع کار مادر و این دو فرزند موفق شدند یک رأس گاو خریداری کنند تا بلکه بتوانند زندگی خود را بچرخانند.
خنفری با اشاره به زباله گردی احمد و محمدرضا برای تامین مخارج زندگی، عنوان کرد: با توجه به زنده بودن پدر و مطلقه نبودن مادر، این خانواده نمی‌توانند از خدمات بهزیستی یا کمیته امداد استفاده کنند.
وی در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه تلاشی برای حل مشکل این خانواده و بازگشت این دو نوجوان به مدرسه شده است یا خیر؟ گفت پس از اتفاقی که برای احمد و محمد رضا افتاد از شرایط آن‌ها  مطلع شدیم و قطعاً به فکر حل مشکل آن‌ها خواهیم بود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =


دسته‌بندی نشده