کد خبر : 7772
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۴۷

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج)خوزستان در دیدار با سردار حاجتی:  

فعالیت در حوزه دفاع مقدس یک رسالت زینبی است 

فعالیت در حوزه دفاع مقدس یک رسالت زینبی است 
حجت الاسلام رستگار فعالیت در حوزه دفاع مقدس را یک رسالت زینبی دانست و گفت: جنگ ما آنقدر محتوای زیبا و حماسه‌های ماندگار داشت که اگر تا ده‌ها سال آینده هم در این زمینه کار شود، کم است. 

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم،  حجت‌الاسلام «عبدالرضا رستگار» نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان امروز در دیدار با سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، ضمن تبریک ارتقای درجه وی به سرتیپ دومی، برایشان در جایگاه جدید آرزوی موفقیت کرد.  حجت الاسلام رستگار فعالیت در حوزه دفاع مقدس را یک رسالت زینبی دانست و اظهار داشت: جنگ ما آنقدر محتوای زیبا و حماسه های ماندگار داشت که اگر تا ده ها سال آینده هم در این زمینه کار شود، کم است.

وی رهنمودها و دغدغه های مقام معظم رهبری را در حوزه دفاع مقدس ارزشمند و نقشه راه دانست و افزود: اگر تنها به جمله های کلیدی فرماندهی کل قوا در خصوص فرهنگ دفاع مقدس عمل کنیم، نسل جوان ما شبهه ای در این خصوص نداشته و اتفاقات دوران دفاع مقدس نیز دچار تحریف نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: در حوزه تبلیغات کارهای خوبی در حال انجام است اما از قافله امپراطوری های رسانه ای استکبار عقب هستیم و باید جهادگونه در این عرصه تلاش کنیم تا افکار عمومی ما دچار انحطاط نشوند.

سردار مرادحاجتی نیز حوزه دفاع مقدس را پیشانی امور ارزشی و معنوی عصر حاضر دانست و بیان داشت: در خصوص دفاع مقدس نیاز به افراط و تفریط و یا اسطوره سازی به سبک غربی ها نداریم فقط کافی است که حقایق زمان جنگ را با زبان فرهنگ و رسانه به جامعه انتقال دهیم.

وی سربازی ولایت را خط قرمز حوزه دفاع مقدس دانست و متذکر شد: این حوزه متعلق به همه است. هر کس زیر بیرق اباعبدالله و تحت منویات مقام عظمای ولایت باشد می تواند در این عرصه فعالیت کند و تاثیر گذار باشد.

در پایان این دیدار مقرر شد تاریخ شفاهی و ثبت خاطرات علما و روحانیون برجسته استان خوزستان بعد از وقفه ای کوتاه، دوباره فعال شود و شرایط تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس نیز در همه حوزه های استان فراهم آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =


دسته‌بندی نشده