کد خبر : 1576
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

فرمانداران از صدور مرغ از خوزستان جلوگیری کنند

فرمانداران از صدور مرغ از خوزستان جلوگیری کنند

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، سید علی بحرینی مقدم چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: در ماه های اخیر قیمت مرغ کشتار روز در بازار استان افزایش چشم گیری داشته است که برای مقابله با این روند، تمهیداتی به منظور کاهش قیمت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، سید علی بحرینی مقدم چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: در ماه های اخیر قیمت مرغ کشتار روز در بازار استان افزایش چشم گیری داشته است که برای مقابله با این روند، تمهیداتی به منظور کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار گرفته شده است.

وی گفت: از امروز قیمت مرغ زنده ۸۱هزار ریال و برای مصرف کننده( مرغ کشتار روز) ۱۱۹ هزار ریال است.
بحرینی مقدم ادامه داد: به منظور کنترل قیمت مرغ در بازار استان فرمانداران بر عرضه مرغ کشتار روز با قیمت مصوب نظارت داشته باشند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان هم گفت: با مرغداران استان برای کاهش قیمت مرغ تفاهم نامه ای منعقد شده است تا در تامین و عرضه مرغ با قیمت مصوب همکاری داشته باشند .

امید بن عباس در این نشست اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، نهاده های مورد نیاز مرغداران را با نرخ دولتی به آنها تحویل می دهیم تا مرغ با قیمت مصوب جهاد کشاورزی در بازار عرضه شود.

وی با بیان این که همه مرغداران باید طبق این تفاهم نامه عمل کنند، بیان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان اکیپ بازرسی آماده کند و کار تمام مرغداران به صورت روزانه حسابرسی شوند، گزارش روزانه این بازرسی ها به ستاد تنظیم بازار استان ارائه شود و با مرغدارانی که اقدام به گرانفروشی کند؛ به شدت برخورد می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 8 =


دسته‌بندی نشده