کد خبر : 2013
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲

فرزند خوزستان مقام کشوری خود را برای خدمت به مردم کنار گذاشت

فرزند خوزستان مقام کشوری خود را برای خدمت به مردم کنار گذاشت

شنیده ها حاکی از آن است که با نزدیک شدن به پایان مهلت مشخص شده برای استعفاى مدیران، رایزنی گروه های مختلف مردمی برای دعوت از دکتر اکبر یاورى(زهیرى) مدیرکل امور دولت و نهادها در مجمع جهانى تقریب مذاهب اسلامى برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخاباتی اهواز، باوى، حمیدیه و کارون

شنیده ها حاکی از آن است که با نزدیک شدن به پایان مهلت مشخص شده برای استعفاى مدیران، رایزنی گروه های مختلف مردمی برای دعوت از دکتر اکبر یاورى(زهیرى) مدیرکل امور دولت و نهادها در مجمع جهانى تقریب مذاهب اسلامى برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخاباتی اهواز، باوى، حمیدیه و کارون رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است.

علت لزوم استعفای طبق مشمولیت ماده ٢٩ قانون استخدامى مبنى بر استعفاى مدیران کشوری می باشد.

کارنامه موفق اکبر یاورى(زهیرى)، و داشتن نشاط و تخصصى در حوزه کارى مرتبط با دولت و مجلس و اشراف به مسائل استان و نیز جوانی، وی را از دلایل استقبال گروه های مردمی در دعوت از ایشان برای حضور در انتخابات مجلس می توان برشمرد.

اکبر یاورى(زهیری) متولد ١٣۶٨ در منطقه ی کوى سید خلف اهواز در خانواده ای ساده زیست دیده به جهان گشوده اند.

از همان اوایل زندگی علاقمند به فعالیت های گروهی و از دوران ابتدایى با علاقه وافر به عضویت در کانون هاى فرهنگى مساجد و نیروى مقاومت بسیج توانست تا فرماندهى گردان هاى عاشورا و امام على (ع) و بسیجى نمونه در اهواز بدرخشد.

اکبر یاورى(زهیری) چهره جوان موفق ملى و دانش آموخته دانشگاه علوم و تحقیقات در مقطع دکترى مدیریت دولتى گرایش تطبیقى و توسعه است.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + شانزده =


دسته‌بندی نشده