کد خبر : 1715
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۱۶

عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح منطقه پردیس اهواز با حضور استاندار خوزستان آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح منطقه پردیس اهواز با حضور استاندار خوزستان آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان؛ غلامرضا شریعتی در این مراسم گفت: خوشبختانه پروژه هایی از این دست در راستای توزیع جمعیت و رشد متوازن در مناطق مختلف شهر در حال انجام است. استاندار خوزستان افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سال ۹۸

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان؛ غلامرضا شریعتی در این مراسم گفت: خوشبختانه پروژه هایی از این دست در راستای توزیع جمعیت و رشد متوازن در مناطق مختلف شهر در حال انجام است.

استاندار خوزستان افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سال ۹۸ مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی توسط شهرداری اهواز هزینه میشود که نیمی از آن برای حمل و نقل و تسهیل ترافیک خواهد بود و امیدواریم بتوانیم از این جهت عقب ماندگی های اهواز به عنوان یک کلانشهر را جبران کنیم.

شریعتی توضیح داد: شهرداران اهواز با وجود تلاش هایی که داشتند به دلیل فعالیت دستگاه های بزرگ ملی و عدم توجه کافی این دستگاه ها به منافع محلی آنچنان که مورد انتظار بوده موفق نبوده اند اما می توان با تشریک مساعی و توجیه کردن و قانع کردن این دستگاه ها به رشد و توسعه شهر کمک نماییم.

استاندار خوزستان ادامه داد: با اقناع سازی و گفتگو می توان بسیاری از موانع را برطرف کرد و معارضین پروژه ها را رفع نمود و ما از این طریق در حال انجام طرح های بزرگی هستیم از جمله جاده ساحلی اهواز ملاثانی که موجب رونق و بهره وری بیشتر از حوضه رودخانه کارون میشود و همچنین پل نهم اهواز که با سرعت در حال پیشرفت است و عرشه آن آماده شده است و اجرای آن بار ترافیکی از منطقه کیانپارس اهواز را کاهش خواهد داد.

گفتنی ست پروژه تقاطع غیرهمسطح منطقه پردیس اهواز که توسط شهرداری این شهر اجرا خواهد شد اقداماتی از جمله سنگ ریزی با قلوه سنگ به میزان ۶ هزار و ۷۲۰ متر مکعب و خاکبرداری ۶۰ هزار متر مکعب انجام خواهد شد.

طول این پروژه ۳۸۰ متر، عرض آن ۲۴ متر، زیراساس پروژه ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب، آسفالت پروژه به میزان ۲۱۶ هزار متر مربع، قالب بندی ۳۱ هزار متر مربع و حجم بتن ۱۵ هزار متر مکعب خواهد بود.

مبلغ اولیه قرارداد این پروژه ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

هدف از ساخت این تقاطع غیرهمسطح تسهیل در دسترسی شهروندان به اتوبان اهواز – خرمشهر و کاهش بار ترافیک خیابان ۲۲ بهمن است.

طول مسیر اصلی که از زیر خط ریل راه آهن سراسری عبور خواهد کرد ۴۱۰ متر به صورت روباز و تونلی به طول ۷۰ متر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + هفده =


دسته‌بندی نشده