کد خبر : 7749
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۰۰

عقب‌ماندگی در تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان پذیرفتنی نیست

عقب‌ماندگی در تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان پذیرفتنی نیست

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از دفاع پرس، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، امروز (شنبه) در بازدید از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، اظهار داشت: عقب ماندگی تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در پایتخت دفاع مقدس در شأن

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از دفاع پرس، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، امروز (شنبه) در بازدید از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، اظهار داشت: عقب ماندگی تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در پایتخت دفاع مقدس در شأن استان خوزستان و پذیرفتنی نیست.

وی ضمن بررسی مشکلات موجود برای ادامه کار در این طرح، افزود: فرهنگ دفاع مقدس به ما آموخته است که برای رسیدن به اهداف خود بهانه نیاوریم و اکنون هدف اصلی و رسالت اول ما در خوزستان تکمیل این موزه به بهترین شکل و تحویل آن به خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان سراسر کشور است.

سردار مرادحاجتی گفت: در اینکه کل خوزستان موزه ملی دفاع مقدس است، شکی نیست؛ ولی نباید فراموش کرد که اسناد، اماکن و محتویات ارزشمند و بکر دوران جنگ تحمیلی عمر بلندی ندارند و این مراکز و موزه‌ها هستند که حماسه‌ها را برای تاریخ نگه می‌دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: اگر نتوانیم اسناد، شواهد و مدارک دوران دفاع مقدس را برای همیشه تاریخ، زنده نگه داریم، این دوران حماسی و پرافتخار کشور به دست خیلی‌ها دست‌خوش تحریف خواهد شد.

وی در پایان این بازدید از اداره مهندسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان خواست که نیازها و اولویت‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را احصا و اعلام کند تا شرایط جذب مشارکت حداکثری و همت جهادی استان در این خصوص فراهم آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =


دسته‌بندی نشده