کد خبر : 4691
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

عضو متشنج شورا همچنان به منصور کتانباف می اندیشد/ این راه که می روی به ترکستان است

عضو متشنج شورا همچنان به منصور کتانباف می اندیشد/ این راه که می روی به ترکستان است

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، هر چه جلوتر می‌رویم بر حجم ادعاهایی با رنگ و بو و ژست مردمی برخی از شورایی ها بیشتر آشنا می شویم. رفتارهایی از این جنس که بر اساس وظایف و مسئولیت های قانونی اقدام می کنند! اما آیا واقعیت ماجرا همین است؟ با توجه به این که در سال

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، هر چه جلوتر می‌رویم بر حجم ادعاهایی با رنگ و بو و ژست مردمی برخی از شورایی ها بیشتر آشنا می شویم. رفتارهایی از این جنس که بر اساس وظایف و مسئولیت های قانونی اقدام می کنند! اما آیا واقعیت ماجرا همین است؟ با توجه به این که در سال پایانی این دوره شورای شهر اهواز هستیم، رفتارها کمی سیاست گونه و بر حسب آینده نگری های شخصی است، به همین دلیل به نظر می رسد پشت قضیه، چیز دیگری است . به یُمن فضای مجازی، شاهد هستیم که یکی از اعضای شورا آنقدر زمین و زمان را برای انجام مسئولیت قانونی خود به هم می دوزد که گاهی در مقابل دستگاه قضا هم خودرایی می کند و خدا عالِم است که آموختن این علم قضایی را قرار است به کدام مکتب منتست کند! نمونه آن پرداختن به موضوع میدان میوه و تره بار اهواز است که علیرغم اتفاق نظرِ دستگاه قضا بر موضوع تخلفات صورت گرفته در این میدان، اما این عضو شورا درگیر یک استبداد شده و حرف خودش را می زند، که در جای خودش، باید ریشه این استبداد مورد واکاوی قرار بگیرد؛ این که چرا تا این مرحله دچار این بحران عملکردی و رفتاری می باشد! آیا بیشتر از دستگاه قضا به قوانین و تخلفات صورت گرفته آگاه است؟ البته که اعضای شورا وظایفی دارند و باید به همه وظایف تقنینی و نظارتی در حوزه مربوطه ی خود عمل کنند اما این که این روزها یادشان آمده که بایستی از تریبون شورا، اقداماتی در راستای توسعه شهر و خدمت به مردم داشته باشند؛ جالب است! به این دلیل که اگر این نوع رفتار، تظاهر نبود شاید پذیرش آن آسان بود.

یکی دیگر از بحث‌های این روزها که سهم مهمی در رفتار عوام فریبانه این عضو شورا دارد، رفتن به محل دفن بهداشتی زباله و تظاهر به انجام وظایفش است! که مردم را هم در شبکه های اجتماعی به مخالفت علیه شهردار اهواز تشویق می کرد؛ شنیده‌هایی از سخنان افراد حاضر در محل دفن اما چیز دیگری را عیان می‌کند! ‌ ‌‌این جناب عضو شورا به زمین و زمان بد و بیراه می گوید و از همه انتقاد می کند و خود را منطقا در جایگاه پاسخگویی به افکار عمومی قرار می‌دهد و به موقعیت مطالبه‌گر می‌رساند؛ در صورتی که بی توجه به مسئولیت چند ساله ی خود در حل مشکلات، صرفاً به انتقاد از موضوعاتی می پردازد که شاید اولویت اول مشکلات شهر نباشد. گرچه رسیدگی به وضعیت سایت دفن زباله از موارد قابل اهمیت است که باید در جای خود بررسی و دلایل آن واکاوی شود اما بد نیست اشاره کنیم که به دلایل کم کاری ها و سیاسی کاری های شهرداران گذشته در دستور کار دادگستری است و عضو شورای مذکور از این مساله آگاه است!

موضوع مهم، هدف جناب عضو شورا است که آیا پرداختن به این موارد برای کمک به حل آن است یا فریبکاری افکارعمومی! و شاید تلاشی برای کسب رای و تکیه مجدد بر کرسی شوراست! اگر کمی به رفتارهای این عضو شورا در دوره شهردار قبلی دقت کنیم، متوجه رفتارهای تناقض گونه خواهیم شد.

باید به او گفت به قول سعدی بزرگ:

ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی/ این ره که تو می روی به ترکستان است

در پایان این سوال هم پیش می آید که به چه دلیل پس از ۱۱ ماه عزل شدن منصور کتانباف، او همچنان اعضای گروه واتساپی و شبکه های اجتماعی و برخی رسانه های وابسته را به انتشار فعالیت های شهردار سابقِ معزول وادار می کند؟

یادداشت: علی محبی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =


دسته‌بندی نشده