کد خبر : 4823
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

عرضه مرغ با قیمت مصوب، انتظار دولت است

عرضه مرغ با قیمت مصوب، انتظار دولت است

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: دولت نهاده با نرخ دولتی به مرغداران تحویل می دهد و انتظار دارد مرغداران نیز مرغ را با قیمت مصوب در بازار عرضه کنند. ارسلان شهنی در ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای سازمان صنعت معدن و تجارت، افزود: تا جایی که امکان دارد از مرغداران حمایت می

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: دولت نهاده با نرخ دولتی به مرغداران تحویل می دهد و انتظار دارد مرغداران نیز مرغ را با قیمت مصوب در بازار عرضه کنند.

ارسلان شهنی در ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای سازمان صنعت معدن و تجارت، افزود: تا جایی که امکان دارد از مرغداران حمایت می کنیم اما در مواردی چون جلوگیری از ورود مرغ به استان یک امر غیر قانونی است و در این بخش با محدودیت هایی مواجه هستیم.

شهنی افزود: باید از راهکارهای دیگر و با همکاری تمامی دستگاه ها دولتی و خصوصی از صنعت مرغداری حمایت کرد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، کشتارگاه ها باید برای حمایت از مرغداران، مرغ را کیلویی ۸۵ هزار ریال خریداری کنند.

ستاد تنظیم بازار کشور سه هزار و ۴۵ تن برنج ۱۱۲۱ و سه هزار و ۴۵ تن شکر برای ماه مبارک رمضان به استان خوزستان اختصاص داد که به دلیل عملکرد مناسب ستاد تنظیم بازار خوزستان یک محموله دیگر برنج به استان اختصاص یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =


دسته‌بندی نشده