کد خبر : 1545
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷

عدم رضایت نایب رئیس‌ شورای شهر مسجدسلیمان از وضع خدمات شهری

عدم رضایت نایب رئیس‌ شورای شهر مسجدسلیمان از وضع خدمات شهری

وحیدزمانی حموله در گفتگو با خبرنگار هنر قلم استان خوزستان اظهار کرد: نقش اصلی مبلمان شهری در سطح خیابان ها و فضاهای شهری ایجاد مکان هایی است که زبان ناطق هویت انسان و منظر شهری مطلوب باشد. فضای سبز به عنوان جزیی از بافت شهرها و بخشی از خدمات شهری ضرورت یافته و نمی‌توان آن را جدا

وحیدزمانی حموله در گفتگو با خبرنگار هنر قلم استان خوزستان اظهار کرد: نقش اصلی مبلمان شهری در سطح خیابان ها و فضاهای شهری ایجاد مکان هایی است که زبان ناطق هویت انسان و منظر شهری مطلوب باشد. فضای سبز به عنوان جزیی از بافت شهرها و بخشی از خدمات شهری ضرورت یافته و نمی‌توان آن را جدا از نیازهای جامعه شهری دانست، از این رو فضای سبز باید از نظر کمی و کیفی متناسب با حجم فیزیکی شهر، نیازهای جامعه و با توجه به شرایط اکولوژیکی شهر و روند گسترش آتی آن توسعه یابد تا بتواند به عنوان فضای سبز فعال بازدهی زیست محیطی مستمری داشته باشد.

وی بیان کرد: توسعه و گسترش فضای سبز با توجه به گسترش روز افزون جمعیت و ساخت و سازهای شهری و نیاز ضروری انسان‌ها به فضای سبز برای ایجاد تعادل اجتماعی، جسمانی و روحی، امری مهم وحیاتی به شمار می‎آید و با نزدیک شدن به سال جدید و ایام نوروز اسم مبلمان شهری و فضای سبز برای مردم این شهر تازگی دارد.

نایب رییس شورای شهر مسجدسلیمان خطاب شهردار این شهرستان گفت: آقای سلیمانی کدام شهردار را دیده اید که ماهی دو روز سرکار باشد؟ مردم این شهر باید کی و چه زمانی شاهد مبلمان شهری در این شهر باشند؟ مردم این شهر منتظر کوچکترین فضای سبز هستند، این امر کی محقق میشود؟ با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز حقوق پرسنل زحمتکش شهرداری کی پرداخت می شود؟

زمانی حموله بیان کرد: مدیران کار بلد کی وارد کار می شوند و شهر را آباد می کنند؟ بعد از سالها برای اولین بار با ارباب رجوع ملاقات داشتید که بدلیل عدم توان پاسخگویی شهرداری را ترک نموده اید، جواب ملاقات حضوری نیمه تمام با مردم شهر به کجا انجامید؟ استراحت شما کی تمام می شود که به سر کار خود برگردید؟

 

وی افزود: هرچه زودتر برای احقاق حقوق شهروندی مردم مسجدسلیمان از ایجاد بحران های اجتماعی گسترده تر در شهر اولین ها جلوگیری کنید. مردم دیگر از شما و افراد نور چشمی تان را که ساپورت می کنید خسته شده اند، به خود بیائید. برای نجات شهر اولین ها هرچه زودتر استعفا دهید.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =


دسته‌بندی نشده