کد خبر : 1579
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶

 طرح شناسه کار منابع انسانی اتاق اصناف اهواز در استان شروع شد

 طرح شناسه کار منابع انسانی اتاق اصناف اهواز در استان شروع شد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، امید بن عباس افزود: این طرح که زیر نظر اتاق اصناف استان  و با نظارت و مشارکت سایر سازمان‌های کمیسیون نظارت از جمله فنی و حرفه ای خوزستان، اداره آگاهی استان، مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز، اماکن عمومی نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان،

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، امید بن عباس افزود: این طرح که زیر نظر اتاق اصناف استان  و با نظارت و مشارکت سایر سازمان‌های کمیسیون نظارت از جمله فنی و حرفه ای خوزستان، اداره آگاهی استان، مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز، اماکن عمومی نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از تاریخ ۱۰ دی ماه سال جاری در فرایند اجرا قرار دارد.

وی همچنین توضیح داد: این طرح در مرحله اول به صورت پایلوت با ۱۰   اتحادیه اجرا می شود. با این اقدام برای کارکنان واحدهای صنفی هویت‌سازی و اطلاعات افراد مستندنگاری می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و دارایی خوزستان با بیان اینکه در کنار آموزش‌های سخت، لازم است به آموزش های نرم نیز پرداخته شود، توضیح داد: سازمان فنی و حرفه‌ای استان اعلام آمادگی کرد که برای تعیین سطح نیروهای کارفرمایان، با برپایی آزمون، گواهی های مربوطه را صادر کند.

بن عباس درباره ی برخی مزایای این طرح توضیح داد: با اجرای طرح «شناسه کار منابع انسانی» جلوی ورود افراد متخلف با پوشش های متفاوت گرفته می شود و سطح امنیت جامعه بالاتر می رود. شهروندان می‌توانند با یک اسکن ساده از طریق گوشی تلفن همراه خود و هویت این افراد به صورت آنلاین مطلع شوند.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 10 =


دسته‌بندی نشده