کد خبر : 8105
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶

ادامه تخلفات و گران فروشی در میدان الغدیر:

شهرداری اهواز حکم غرفه دار خاطی را اجرا می‌کند؟

شهرداری اهواز حکم غرفه دار خاطی را اجرا می‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از فعالیت متخلفان میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز ادامه دارد و شب گذشته نیز غرفه یکی از متخلفان به دلیل گرانفروشی پلمب شد‌. غرفه پلمب شده متعلق به یکی از غرفه دارانی است که ۸ ماه پیش حکم قطعی تخلیه آن توسط دادگستری

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از فعالیت متخلفان میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز ادامه دارد و شب گذشته نیز غرفه یکی از متخلفان به دلیل گرانفروشی پلمب شد‌.

غرفه پلمب شده متعلق به یکی از غرفه دارانی است که ۸ ماه پیش حکم قطعی تخلیه آن توسط دادگستری صادر شده بود ولی تاکنون اجرایی نشده بود.

تخلفات از سوی برخی غرفه داران در حالی ادامه دارد که سال‌ها است قرارداد آنها با شهرداری به پایان رسیده و حاضر به عقد قرارداد جدید با شهرداری نیستند.

تشدید نظارت‌ها و برخورد با متخلفان در صورتی منجر به کاهش تخلفات در میدان میوه و تره بار الغدیر می‌شود که شهرداری احکام صادره قطعی را اجرایی کند.

باید دید شهرداری برای اعمال قانون و اجرای احکام قطعی دادگاه چه برنامه‌ای دارد تا از ادامه تخلفات در میدان الغدیر جلوگیری شود.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + هجده =


دسته‌بندی نشده