کد خبر : 11203
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

سردار باقری در مراسم تجلیل از آزادگان در صبحگاه سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

شایسته‌ترین افراد برای دفاع از نظام و انقلاب آزادگان هستند

شایسته‌ترین افراد برای دفاع از نظام و انقلاب آزادگان هستند
جانشین سپاه ولی عصر(عج) گفت: دشمن از هیچ شکنجه‌ای در برابر آزادگان ما کوتاهی نکرد و آنچه هدف قرار داده بود عزت جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جوانان و نوجوانان ما بود.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم؛ سردار نعمت الله باقری جانشین سپاه ولی عصر(عج) در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن، اظهار کرد: یکی از بهترین برکات هشت سال دفاع مقدس بازگشت آزادگان به کشور است

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شایسته‌ترین افراد برای دفاع از نظام و انقلاب آزادگان هستند و لحظه به لحظه اسارت این عزیزان یک نوع صدقه‌ برای آن‌ها است، افزود: با توجه به جنگ ناجوانمردانه‌ای که دشمن هشت سال بر نظام مقدس پیاده سازی کرده بود بخشی از رزمندگان ما به اسارت دشمن درآمده بودند.

جانشین سپاه ولی عصر(عج) گفت: دشمن از هیچ شکنجه‌ای در برابر آزادگان ما کوتاهی نکرد و آنچه هدف قرار داده بود عزت جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جوانان و نوجوانان ما بود.

باقری بیان کرد: با عزتی که خداوند به جوانان ما داد و امام خمینی (رض) با رهبری پیامبر گونه خود به رزمندگان ما داده بود در زندان‌های عراق عکس آن اتفاق افتاد و امروز می‌توان از صبر، استقامت، گذشت و ایثار آزادگان به عنوان ویژگی خاص آن‌ها به آن شاره کرد.

وی افزود: مجموعه همین ویژگی‌ها بود که سبب شد اسرا در مقابل سخترین شرایط که دشمن برای این عزیزان فراهم کرده بود مقاومت کرده و مایه عزت آنها شده بود.

باقری ولایتمداری آزادگان را یکی دیگر از ویژگی‌های آن‌ها برشمرد، و عنوان کرد: دشمن به دنبال این بود که با گرفتن عزت اسرا ولایتمداری را نیز از آن‌ها بگیرد که این عزیزان همانطوری که حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت فرزند خود را از دست داد و پهلویش شکست.

وی با بیان اینکه ولایتمداری در مرتبه اول اعتقادات رزمندگان ما بود، افزود: رزمندگان نیز برای اینکه ولایت را از دست ندهند سر، چشم و جان خود را از دست دادند اما ولایت را ازدست ندادند و این را بعثی‌های‌ عراقی متوجه شدند که با چه جوانان عزتمندی روبرو هستند.

نعمت الله باقری عنوان کرد: ولایتمداری رزمندگان ما سبب شد بعثی‌ها از اقدامات ناجوانمردانه خود بر اسرار دست بردارند و آزادگان با عزت و اقتدار به میهن بازگشتند.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه سپاه برای تجلیل و رفاه آزادگان چه برنامه‌ای دارد، بیان کرد: یک بخش سازماندهی شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای آزادگان در نظر گرفته شده که یک روند سازمانی به دنبال دارد ما نیز به عنوان مجموعه سپاه خودمان را خادم خانواده‌های شهدا، آزادگان و ایثارگران می‌دانیم.

باقری افزود: در طول سال یکسری برنامه‌های ابلاغی و غیرابلاغی برای سرکشی از این خانواده‌ها اجرا می‌شود و چنانچه مشکلاتی در استان و در مجموعه استان قابل حل باشد پیگیری می‌کنیم.

وی بیان کرد: بخش سازمانی مربوط به این خانواده‌ها از طریق ستاد نیروهای مسلح و بنیاد شهید انقلاب اسلامی پیگیری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + دو =


دسته‌بندی نشده