کد خبر : 13970
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۷

رئیس هیئت داوران چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:

گفت وگو: حدیث کریمی

سیستماتیک شدن مسابقات باعث صرفه جویی کاغذ، افزایش سرعت عمل و عدم خطا در امتیازدهی

سیستماتیک شدن مسابقات باعث صرفه جویی کاغذ، افزایش سرعت عمل و عدم خطا در امتیازدهی
رئیس هیئت داوران چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: تفاوت این دوره با دوره های گذشته سیستماتیک شدن مسابقات باعث صرفه جویی کاغذ، افزایش سرعت عمل و عدم خطا در امتیازدهی توسط داوران است.

مهدی دغاغله در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم با بیان اینکه تفاوتی در میان این دوره و دوره های گذشته در بخش داوری می باشد اظهار داشت: به لحاظ سیستماتیک بودن کار داوری است که بیشتر به سمت استفاده از نرم‌افزار به جای قلم و کاغذ بوده که هم می‌توان گفت دقیق تر جمع و تفریق و احتساب اعشاری به جای این که قلم و کاغذ و ذهنی صورت بگیرند و احتمال خطا در آن باشد.

وی ادامه داد: سیستماتیک شدن این دوره باعث سرعت عمل و صرفه جویی در حجم زیادی از کاغذها بوده که یکی از فواید این دوره می‌توانیم بشماربیاوریم و در مجموع این تفاوت و تغییر را نسبت به دوره های گذشته می‌توان ملاحظه کنیم.

رئیس هیئت داوران چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در اهواز با اشاره به اینکه کسانی که اکنون راه پیدا کرده اند در این دوره و در حالت تلاوت اند از چند فیلتر مسابقات شهرستانی، استانی، منطقه ای و مقدماتی کشوری رد شده‌اند، افزود: اکنون به این مرحله فینال کشوری رسیدند قطعاً از زبده ترین قاریان ، قاریان متخصص و حرفه ای هستند.

دغاغله تصریح کرد: بنابراین سطح مسابقات حتی از مرحله بعدی که مرحله بین المللی است هم بالاتر است. در جمهوری اسلامی ایران مسابقات کشوری سطحش از مسابقات بین المللی بالاتراست بخاطر اینکه نماینده کشورمان معمولا در مسابقات بین المللی اول می شود؛هم به جهت توانمندی خودش است و هم سطح پایین دیگر شرکت کنندگان است.

این مقام مسئول بیان کرد: فکر می کنم نه نفر اول جمهوری اسلامی ایران اگر نفر پنجم کشورمان در مسابقات بین المللی شرکت کنند مقام اول را به دست می آورد این بیانگر این است که سطح مسابقات بالاست بنابراین نسبت به سالهای گذشته می توان گفت به لحاظ کمیت و تعداد شرکت کنندگان و همچنین به لحاظ کیفیت رو به پیشرفت هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + هفده =


دسته‌بندی نشده