کد خبر : 9313
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۱۹

جانشین سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان:

سپاه همیشه برای خدمت‌رسانی به مردم پای کار است‌

سپاه همیشه برای خدمت‌رسانی به مردم پای کار است‌
جانشین سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم پای کار است‌، گفت: جایگاه سپاه پاسداران در پادگان‌ها نیست بلکه در بین مردم و دفاع از ارزش‌های انقلاب در هربرهه زمان و برای خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سردار نعمت‌الله باقری در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه دزفول با اشاره به رشادت و مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دزفول نفش بی‌بدیل خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس در پشتیبانی از جبهه‌ها به درستی ایفا کرده است.

وی با اشاره به موشک باران این شهر و شهادت مردم بی‌گناه افزود: حاصل و ثمره مقاومت و ایستادگی مردم دزفول بیش از دو هزار شهید عالی قدر است که گنجینه ارزشمند برای کشور هستند.

سردار باقری، با بیان اینکه شیوه جنگ ها در برهه‌های زمانی تغییر کرده است، تصریح کرد: امروز جنگ از یک جنگ نظامی محض خارج شده و دشمن جنگ ترکیبی علیه نظام آغاز کرده است.

جانشین سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه در این جنگ ترکیبی دشمن و میزان مبارزه‌ در جمهوری اسلامی قلب و ذهن مردم ایران است که شاید بتواند به واسطه این نوع حمله تسخیر نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن رقم بزند، ادامه داد: اگر خاکریز براساس ارزش‌ها، معیارها، آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظامی اسلامی  محکم بسته شده ما می‌توانیم در مقابل این حملات دشمن مقابل کنیم.

وی به بیانات مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: امروز در جهاد تبیین باید دشمن را به خوبی بشناسیم و دستاوردهای نظام را بیان کنیم.

این مقام مسول با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اصلی دشمن این است که همه امکاناتش را در یک صحنه جمع کرده است، تصریح کرد:‌ دشمنان ایران منطقه‌ای و بیرون منطقه‌ای تلاش می‌کنند با شیوه‌های مختلف در اراده مردم خلل ایجاد کنند، که کور خوانده‌اند.

سردار باقری در ادامه با بیان اینکه هزینه تمام رسانه‌هایی که امروز علیه جمهوری اسلامی هستند بخشی عظیم از آنها را رژیم عربستان سعودی تامین می‌کند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند امروز جمهوری اسلامی مورد تهاجم ترکیبی دشمن قرار گرفته است. دشمن با استفاده از رسانه دنبال آسیب زدن به ارزش‌های انقلاب است.

جانشین سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه دشمن برای تخریب سپاه پاسداران کمربسته است، افزود: سپاه در تمام حوزه‌ها در کنار همه‌ دولت‌ها جهت خدمت‌رسانی به مردم پای کار نظام است.

جانشین سپاه خوزستان گفت: جایگاه سپاه پاسداران در پادگان‌ها نیست بلکه در بین مردم و دفاع از ارزش‌های انقلاب در هربرهه زمان و برای خدمت‌رسانی به مردم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 3 =


دسته‌بندی نشده