کد خبر : 6650
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱

سردار بزرگ ایرانی؛ اینجا عاشقان راهت را ادامه می دهند

سردار بزرگ ایرانی؛ اینجا عاشقان راهت را ادامه می دهند

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم_حدیث کریمی_سردار بزرگ ایرانی؛ وقتی برخی افراد را می بینم که چقدر عاشقانه در مورد شما حرف می زنند، کمی به چهره هایشان عمیق می شوم و متعجبانه با خود می گویم: اصلاً به تیپ و قیافه آنها نمی آید که از شهدا بگویند یا شهدا را بشناسند؛ نمی دانم،

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم_حدیث کریمی_سردار بزرگ ایرانی؛ وقتی برخی افراد را می بینم که چقدر عاشقانه در مورد شما حرف می زنند، کمی به چهره هایشان عمیق می شوم و متعجبانه با خود می گویم: اصلاً به تیپ و قیافه آنها نمی آید که از شهدا بگویند یا شهدا را بشناسند؛ نمی دانم، مانده ام چطور می شود دختری که حجابش کامل نیست اما عکس های شما از پروفایل و برنامه‌های مجازی اش پاک نمی شود، هر بار یک دلنوشته به یادتان می نویسد؛ هر زمان از او سوال می کنم حالت چطور است؟ می گوید هر وقت با شما سردار بزرگ حرف می زند، آرام می گیرد… هر وقت به شما متوسل شده، گره از کارش باز شده! نمی دانم این چه سری است که بین شما و عاشقانتان است ، هرچه هست پیوندی به نام ایمان عمیق است.

کمی بیشتر چهره پسران و دختران دیگر را از نظر می گذرانم؛ از شما می‌گویند؛ یاد حرفتان می افتم که گفته بودید” دخترانی که حجابشان کمتر است هم دختران من هستند” این یعنی محبتی را در دل‌های امثال من کاشتید که هر لحظه نبودنت را با غم سنگین به دل می‌کشند.

از دی ماه سال ۹۸ تا کنون خیلی اتفاقات در سراسر کشورهای جهان افتاده است، آنهایی که برای کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنانو فلسطین نقشه آشوب می‌کشیدند، اکنون خود در بحران بزرگی گرفتار شده اند.

سردار دل‌های پیر و جوان، نوجوان و کودک؛ زن و مرد و پسر و دختر؛ اینجا همه از تو می گویند، در لحظه ی عاشقی هم از تو می گویند؛ می گویند که : چه گوهر با ارزشی را از دست داده‌اند… اما روزی که بر دستان مردم شهید پرور ایران زمین از اهواز تا کرمان تشییع می شدی و به خانه ابدیت سپرده می شدی؛ همه عزم خود را بیش از پیش جمع کردند تا انتقام سختی از دشمنان اسلام بگیرند و پیرو راه و اهداف شما باشند. اینجا عشاق به تنهایی راهت را ادامه می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − شانزده =


دسته‌بندی نشده