کد خبر : 1290
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

رکورد ۳۰ هزار روپایی در کشور توسط سجاد مطوری به ثبت رسید

رکورد ۳۰ هزار روپایی در کشور توسط سجاد مطوری به ثبت رسید

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از ایسنا، سجاد مطوری ورزشکار اهل شهرستان کارون، امروز به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص) و هفته بسیج، اقدام به ثبت رکورد ۳۰ هزار روپایی متوالی کرد. این ورزشکار خوزستانی از ساعت ۶ صبح امروز کار خود را در سالن ورزشی هادی آباد کارون آغاز کرد و

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از ایسنا، سجاد مطوری ورزشکار اهل شهرستان کارون، امروز به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص) و هفته بسیج، اقدام به ثبت رکورد ۳۰ هزار روپایی متوالی کرد.

این ورزشکار خوزستانی از ساعت ۶ صبح امروز کار خود را در سالن ورزشی هادی آباد کارون آغاز کرد و در مدت زمان ۴:۲۰ دقیقه موفق به ثبت رکورد ۳۰ هزار روپایی متوالی شد.

دو داور خوزرستانی نیز از سوی فدراسیون ورزش های همگانی، مسوول نظارت و ثبت این رکورد بودند.

ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و نماینده فرماندار شهرستان کارون نیز در این برنامه ورزشی حضور داشتند.

سجاد مطوری  اظهارکرد: از این که توانستم  به هدفم برسم، خوشحالم و اکنون حس بسیار خوبی دارم. جا دارد از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و معاون توسعه ورزش این اداره کل و همچنین فرماندار کارون قدردانی کنم.

وی بیان کرد: پیش از این یک ورزشکار یزدی رکورد ۲۱ هزار روپایی متوالی را در دست داشت که خدا را شکر من امروز توانستم این رکورد را بشکنم و رکورد ۳۰ هزار روپایی را به ثبت برسانم.

این روپایی زن خوزستانی درباره برنامه آینده اش نیز گفت: تصمیم دارم در صورتی که حمایت شوم، ۱۹ بهمن ماه نیز رکورد ۹ هزار روپایی در یک ساعت را به ثبت گینس برسانم. امیدوارم در این راه مسوولان ورزش خوزستان به من کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + ده =


دسته‌بندی نشده