کد خبر : 957
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۵:۰۲

رتبه نخست فولاد خوزستان در صادرات و ارزآوری به چرخه اقتصاد ملی

رتبه نخست فولاد خوزستان در صادرات و ارزآوری به چرخه اقتصاد ملی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، در آیین افتتاحیه ورزشگاه فولاد خوزستان رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد اشتغال گفت: اگر بخواهیم مشکلات اساسی مانند بیکاری، فقر و تورم حل شوند باید به تولید کشور توجه‌ای ویژه داشته باشیم.   رحمانی با اشاره

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، در آیین افتتاحیه ورزشگاه فولاد خوزستان رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد اشتغال گفت: اگر بخواهیم مشکلات اساسی مانند بیکاری، فقر و تورم حل شوند باید به تولید کشور توجه‌ای ویژه داشته باشیم.

 

رحمانی با اشاره به اینکه بخش مولد اقتصادی کشور صنعت، معدن و کشاورزی است، گفت: مقدار سهم وزارت صمت در بخش مولد ۶۳ درصد و مابقی آن در بخش جی.‌دی.‌پی (تولید ناخالص داخلی) بوده و با این رویکرد توانسته‌ایم اشتغال‌زایی کنیم. در کنار اشتغال‌زایی، توجه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی حائز اهمیت است که اکنون شرکت فولادخوزستان با عملکرد مثبت خود، سرآمد این حوزه است.

 

وی در ادامه افزود: فولاد خوزستان در صادرات رتبه ممتاز را کسب کرده است و در بازگشت ارز به چرخه اقتصاد ملی، جایگاه نخست را بدست آورد.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 14 =


دسته‌بندی نشده